Gå til innhold

Flere med termin 28 april?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, ble faktisk ikke flyttet i det hele tatt...har både menstermin og UL-termin 28 april, men "min egen" termin er noen dager ut i mai, var helt overbevist om at UL-terminen ble mai, så holdt meg bare der, hihi ;) Men hopper gjerne over hit til april :) Du fikk jo også veldig like datoer Scoobydo,greit å ikke bli flyttet så mye. Men uansett kommer jo babyene når de har lyst til det :) Er det din første, eller har du noen fra før?

Er min første :) Var ikke store forskjellen nei... heldigvis :) Greit det...spesielt om man blir gående på overtid...

Jeg var helt sikker på at jeg kom til å havne i mai klubben.. Så har vært mye der inne.. :)

Du har barn fra før går jo ut fra? ut fra nicket ditt? :) Hvor kommer du fra?

Hei og gratulerer med den lille... Vi går i mot en spennande tid.. Eg har fått termin den 27 april. eg har en gutt fra før på 2.5 år. blir spennande og hektisk å begynne på ann igjen. vi hadde kolikk med den første så vi er veldig spent på kva som kjem no. vi fikk beskjed at vi ikkje skulle gå over termin dato denne gangen. forge gang hadde eg stygt foster vatten. tør ikkje tenke på kva som kunne skjedd om vi hadde gått lenger med han...

Annonse

Morsomt du også har vært litt innom mai-klubben, blir spennende å se om det blir april eller mai barn på oss :)

Jeg har ei jente på 2 år fra før, er veldig spent på hvordan det blir å få en baby i huset igjen og bli en familie på fire, men tror det blir fantastisk og gleder meg masse!

Hvordan er formen da? Er du i full jobb?

Hehe... er vel fort gjort at det blir mai barn :) Men det beste hadde vel vært om han kom ei veke før termin ;)

Begynte å gå opp for meg i går når eg låg og kjente på sparka til mini at eg faktisk skal bli mamma ...hehe :)

Har ikkje jobba så mykje etter eg blei gravid... var veldig plaga med svangerskapskvalme dei første 16 vekene... var 100 % sm i 8 også gikk eg opp i 50 før eg var i full jobb igjen... Og no er eg nede i 50 % igjen på grunn av bekkenet.. Har en litt tung jobb fysisk... Og et litt dårlig bekken fra før. Kjedelig å kaste inn handkle så tidlig, men har ikkje så lyst å havne på krykker og bli veldig plaga i etterkant...

Du da?

Blir sikkert fantastisk og bli en familie på 4 ja :) du veit jo litt kva du går til :)

Heisann anonym :) Så bra det gikk bra sist, misfarget fostervann er ikke noe særlig, men heldigvis går det jo stort sett bra! Godt å vite du slipper overtid denne gangen :) Håper dere slipper kolikk denne gangen, hørtes slitsomt ut. Vi slapp det sist gang, og krysser fingrene for at det blir likedan nå også :) Syns du svangerskapet er likt nå som sist? Mitt svangerskap er helt forskjellig, spennende å se om det er fordi det er et annet kjønn, eller fordi en er mer sliten med en liten en i hus fra før.

Vet dere andre kjønn? Vi visste sist, men denne gangen skal vi ikke vite.

Sist fikk jeg tre dager før termin, veldig greit å få litt før tiden - en blir jo litt utålmodig på slutten ja ;)

Det er fantastisk når det plutselig går opp for en at en skal bli mamma, og at det faktisk er et lite barn inne i magen, er jo nesten surrealistisk :) Det er så godt å bare sitte/ligge i ro og kjenne på sparkene, tenke på at det lever et lite liv inne i en :)

Høres ut som du har hatt et slitsomt svangerskap, håper du får det litt bedre etterhvert. Det viktigste er uansett å ta vare på babyen og helsen, jobbe skal vi gjøre nok resten av livet ;) Jeg jobber til vanlig bare 75 %, og har gjort det hele svangerskapet. Det har ikke vært noen dans på roser, men ble tidlig sykemeldt sist svangerskap og var borte nesten halvparten, så tenkte jeg skulle holde ut mest mulig i tilfelle det samme skjer denne gangen.

Har dere begynt å handle inn litt? Savner det fra forrige svangerskap...litt kjedelig å ha alt på plass nå ;) Er jo så kort tid siden sist, så har stort sett alt vi trenger.

Hei nybaby2009-april...Dette svangerskapet er heilt forskjellig.. vi trur d er jenta som kjem denne gang... sist va eg bare morgen kvalm men denne gangen har eg spyd heilt frem til veke 18... ja vi satser på en kolikk fri baby men dei seier at barn som blir fødd med keisersnitt får ofte kolikk... eg er veldig spent denne gangen for d va ganske vanskelig sist. vi holdt på å miste han under fødsel og dagen etter dro vi i helekopter til bergen pga kolbrann i testikkelelen...ingen verdens ting som mangler han i dag: ) så denne gangen håper vi på en kjempe flott vanlig fødsel

Annonse

Heihei!

Sambo og jeg var og såg på babyvogn på søndag :) Morro å gå og se! Har egentlig hele tiden hatt lyst på simovogn (jeg).. men han må jo nesten si hva han mener han også. Men han var helt enig med meg heldigvis :) Blir nok en svart, eller brun simovogn på oss :)

Ellers kikket vi bare litt på seng..har egentlig en seng som tantungen min hadde og bilstol får vi også etter han. Så er egentlig ingen flere store ting vi MÅ kjøpe! Og i og med at vi får en gutt vi også så blir det nok mye klær som blir arvet. Men det er veldig greit å slippe de store utgiftene også.. Får vogn med mamma og pappa, og svigermor har bestilt vugge til oss :)

Kjøpte litt bodyer i små str og sambo kjøpte smokk...rocke smokk med dødningsskaller på.. ! Han var sååå stolt og syns de var skikkelig fine!

Hvor i landet holder dere til?

Så morsomt å begynne å kikke på utstyr, og spesielt det å bestemme seg for vogn, er ikke så enkelt ;) Vi har simovogn fra før, er kjempefornøyd! Greit å få litt fra familien, høres ut som dere er godt i gang scoobydo :)

Jeg er ikke så glad i å røpe altfor mye om meg selv her, hehe, selv om jeg kanskje ikke er så flink til å holde meg til det ;) Så holder for meg selv akkurat her hvor i landet jeg er fra, men vi kan jo ta det på msn? :) Morsomt å skravle med noen som er like langt på vei :)

Godt å høre at dere er fornøyde med den... søsteren min hadde også simo vogn til sin gutt...og jeg syntes den var veldig ok.. :) Gleder meg til å få den i hus.... noen her som har hørt om lagerutsalg i fredrikstad? Hvor de selger barnevogner?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...