Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! jeg er litt nysgjerrig på om noen har prøvd homopati, akupunktur? jeg e rveldig nysgjerrig på dette, og lurer på om dere veit om folk har klart å bli gravid med dette?

klem mailinn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei:o)

ser du spør om noe alternativt , å d er jeg å interessert i:o)

men jeg har undersøkt rundt - å skal prøve healing å fotsoneterapi , har hørt masse om dette - at d får kroppen til å bli mer mottakelig - å mer klar for d å blir gravid - å hjelpe der ikke medisiner kan , å der ikke leger kan måle å finne ut.. hadde d vært noe??

jeg føler d er verdt å prøve , da jeg er sliter... :/

har hørt fra flere som har blitt gravide etter healing iallefall, var ei som hadde vært prøver i 4 år (gulp...) å etter få healing timer å 1,5 mnd senere hadde hun klart det:o)

healing skal iallefall hjelpe kroppen å bli mer mottakelig - bli mer balansert , å mer klar for en graviditet :o)

homopati å akupunktur er vel også kanskje bra,men d vet jeg så lite om...

Skrevet

hei,nei jeg har ikke gjort det men jeg har hørt det er effektivt.jeg har faktsik det i tankene selv.alt må prøves vet du.du kan få en rekvisisjon til dette av legen så det ikke blir så dyrt.

Skrevet

hmmm er det noe nytt da ?? Aldri hørt at NAV dekker healing eller akupunktur.

Jeg har selv tatt endel akupunktur , men aldri fått dekket noe av NAV.

Så dessverre tror jeg ikke at du finner en lege som skriver ut rekvisisjon på dette.

Men jeg kan anbefale det ihvertfall (aku) , fikk ihvertfall min syklus i gang igjen.

Skrevet

Hei vegaspia

Du har rett, NAV dekker ikke akupunktur, homeopati, etc. Man må betale selv. . .

Jeg også anbefaler akupunktur, jeg får alltid tykke og fine slimhinner etter par behandlinger :-)

Skrevet

det hørtes spennende ut det oxo. sønnen min har gått på homopati medisiner, og det hjalp mye på han, han har slitet så fælt med luft veiene da han var baby, da vi brukte di hjalp det, så lurer litt på om jeg skal prøve det selv, lei av at di ikke finner ut noe:(

vil gjerne prøve alt før prøverør, vært prøver i 2 år nå, sleit ikke med første mann liksom.

Skrevet

da ville jeg prøvd litt andre ting ja. vil også det , vært prøver i 1,5 år,har ingen barn fra før , å frister ikke m prøverør liksom... vil prøve andre ting før det ja...

men jeg har bestilt time hos healer,skal på fotsoneterapi,å kanskje prøve andre ting å. vet så lite om det dessverre...

Skrevet

Jeg holder på med Aku nå. Er i første pp enda, så forventer ikke resultater så fort, men jeg har nå IKM på neste onsdag. Har ikke helt de store forhåøningene da jeg ikke klarte å finne el denne pp - litt merkelig det da, men men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...