Gå til innhold

Noen som kan gi meg noen tips til hva mini trenger av klær i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun skal begynne om ca 1 uke,men hva trenger jeg egentlig?

Har vinterdress,2 par vintersko og votter og luer.Må hun ha parkdress nå?eller kan det vente litt?

Skrevet

Det holder med vinterdress nå, men det kan lønne seg å ha en god ulldress som hun kan ha under på de aller kaldeste dagene og som hun kan sove i dersom de sover utendørs. Ull er gull for barnehagebarn:) Innesko trenger hun også.

Lykke til med barnehagestart!!

Skrevet

signerer på at ull er gull!!! :)

vi har også n god ulldress, samt ullbukse og jakke.

har også fleecejakke/bukse liggende der, de har brukt de under vinterdressene henns non ganger.

(ull varmer og puster, mens fleece holder godt på varmen, så best å ha ull inderst og evt fleece utenpå .. eller mer ull)

:)

Skrevet

de har Janus ull på sparkjøp!!! Fanastisk bra, de har ulldresser for 300kr! bruker den hver dag i bhg og hun er god og varm! Har også en flisdress, de koster 90kr på sparkjøp:)

Skrevet

Enig med de andre som har svart, ville bare legge til at veldig mange barnehager (vår inkludert) ønsker at barna skal bruke ullstrømpebukser og ullbodyer i stedet for tilsvarende i bomull, fordi da holder barna seg varme selv om de skulle bli våte (ute) eller sitter på kalde gulv (inne). Ull-hals eller lue med hals kan også anbefales. Og et par tøfler/sokketøfler (selv holder jeg en knapp på sokketøfler i ull). Lykke til med barnehagestart! Av og til går det bare enda bedre enn du kan drømme om! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...