Gå til innhold

Hormoner og følelser.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det er innmarri slitsomt å være så nedfor hele tiden. Jeg håper det går over før fødselen sånn at jeg ikke blir enda mere deprimert etter den. Hadde det bare vært opp og ned så hadde det jo vært greit men.. Blir litt mye i lengden når det er sånn nesten 24/7..

Er mer stabil nå en tidligere i svangerskapet, men blir så himmla sippete over enkelte ting. Disney filmer kan jeg sutre og grine over forde det er rørende eller trist..

Stakkars mannen har nå sin første runde med gravid dame i hus, har en på 9 og 15 fra før, og han på 15 er vel like propell som mora mht hormoner men han prøver å ignorere mors vekst her..så her er vi to om å dele på hormoner, mannen prøver å holde det i gang her praktisk sett og han på 9 er bare oppgitt :o)

Jeg vet åssen du har det :D Til tider klarer jeg ikke stoppe å gråte, mens andre ganger er jeg så overhappy at det nesten er kvalmt. I det siste har jeg merka at det ikke skal noenting til for at disse humørforandringene kommer :)

Jeg krangla med kjæresten min om hvilken middag vi skulle spise,

og det hele endte opp i hylgråting fra meg, noe jeg i ettertid skjemmes over :) Men sånn er det vel bare. i noen måneder til iallefall :)

Heldigvis kommer vi bare til å sitte å le av det hele i ettertid ;)

• 2 uker senere...

Annonse

Det er da enda godt at det er flere som er sånn.. Jeg blir mest sinna og fryktelig lei meg når samboern kommer hjem fra jobb etter en kveldsvakt å setter seg heller å spiller play station enn å ligge i senga sidna meg.. Jeg føler meg liksom så ensom.. Sitter hjemme dag inn og dag ut aleine, og venninna mi er ikke her lengre sånn som a pleide heller. Så man får mye tid aleine gitt.. Huffameien, det skal ikke være lett å være gravid.. =) Men vi har ikke så altfor lenge igjen nå:)

er i samme bås jeg også..mannen min jobber borte i ukedagene å er kun hjemme i helgene:( hadde masse venninner før jeg ble gravid som jeg så hver dag,men nå ser jeg dem knapt nok 1 gang i uka:( har heldigvis familien min jeg kan besøke hver dag:) men jeg føler meg veldig alene,er sykemeldt så jeg sitter hele kveldene hjemme alene å sutrer;) huff... gleder meg sååå masse til jenta mi kommer ut da får jeg nok å henge fingrene i:)

Ja da har vi det helt likt omtrent.. Blir altfor mye tid aleine gitt. Er mye nede hos mamma og dem da.. Dem begynner nok kanskje å bli litt lei tenker jeg:p hehe.. Jeg og er sjukmeldt og kommer nok til å være det ut svangerskapet.. Må si jeg gleder meg kjempemasse til gullungen min kommer:) Når har du termin?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...