Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en rakker på 19 måneder og seng nr 2 er kjøpt inn. Når har dere byttet? For øyeblikket står bare sengen på vaskerommet, men pga de utrolig praktiske skuffene under har jo jeg drit lyst til å få den opp. Gleder meg til å få vekk litt rot fra gulvet:)

Skrevet

Mine har vært ca 2 1/2- 3 år. Kansje litt seint, men de har sovet så godt i grindsengen. Kommer seg jo ikke utav.

Skrevet

jeg skal bytte når hun nesten klarer å komme seg ut av grindsengen..

det er iallefall tanken..

hvilken seng har du kjøpt med skuffer under forresten?? det er så fint med slike senger. Har sett en på ikea, men det er voksen seng og litt vel høy for en liten jente.

Skrevet

Storesøster bytta da hun var 18 mnd, det gikk uten noen problem det;)

Skrevet

Sønnen vår sov i sprinkelseng til han var 3 år. Tenker at lillesøster skal gjøre det samme :)

Skrevet

Jeg kjøpte en junior seng med gjeste-skuff under på møbelringen. Fått masse skryt for den, og synes den er kjempe fin selv. Vi har lagt to slike store ikea plastikk-kurver i skuffen. (slike som er ment til å ha under senger) og der er det MASSE plass til "rot", som er lett å få opp. Så har man også en ekstra soveplass hvis barnet skulle ha overnattingsgjester. :)

Skrevet

Sengen har vi kjøpt på barnas hus. Den er hvit, vet ikke om den kommer flere farger, men den har en veldig grei ekstra seng som kan taes ut,den står liksom inn under selve sengen, også er det to store skuffer under den igjen! Den er litt høy, men de selger senger hester eller hva det heter utenom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...