nifficat Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Hei. Jeg ville bare stikke innom en sen kveldstime og si at jeg synes dere er en utrolig flott gjeng her inne :-) !!!!!! Det er veldige tøffe runder vi er gjennom i dette ivf-"styret", og da er det uvurdelig å ha et forum som dette, hvor man kan komme med spørsmål, svar og oppmuntring. Jeg synes vi er sterke damer som går gjennom dette ..... gang på gang!!!!!! Ha en fortsatt kjempefin kveld :-) Masse klemmer
lalla2008 Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Takk det samme . Jeg er helt enig med deg! Klem
kommer nr3? Skrevet 5. desember 2008 #3 Skrevet 5. desember 2008 signerer denne! uten dette forumet vet jeg ikke hva jeg hadde gjort...har selv vært her inne i noen år,og for meg/oss var det gull verdt. heldigvis for oss fikk vi det til etter litt over ett år med ivf,men desverre ser jeg fremdeles kjente nick her inne! ønsker dere finner styrke til å fortsette prosessen,selv om det tar på mer enn noen aner! ta godt vare på kjæreste/menner og alle med søstre her inne. også vil jeg samtidig ønske dere en riktig god jul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå