Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Jeg lurer på om noen har noen idé om hva vi skal gjøre med små´n hos oss. Han kan gire seg noe voldsomt opp om kvelden, selv om vi demper lys og prøver å roe ham ned, så kjemper og kjemper han. Armer og ben går som propeller (han er 4 mnd). Han sover han bare 40 min til en time etter at vi har fått lagt ham. Og det i seg selv er vanskelig med en som bare spreller og gråter. Etter den lille luren våkner han og gråter igjen. I stad tok jeg ham bare forsiktig opp mens han gråt (vrir hode fra side til side) og han sovnet direkte på skulderen min. La ham ned etter 5 min, hvorpå han gråt igjen, og jeg gjorde på samme måte, bare holdt ham litt lenger. Nå ser det ut til at han sover. Hva er det som gjør at han våkner? Og hvordan skal jeg hjelpe ham å finne roen selv? Både for å sovne 1.gang om kvelden, og for å sove videre når han våkner. Har gitt ham så smått grøt og banan, passer på at han har fått nok mm før han legger seg. Jeg er litt sliten av å kjempe for å få ham rolig. Holder ofte på fra kl 19.30 fram mot kl 22.30 før han sover mer enn en time. Han får mat 3-4 ganger i løpet av natta. Lar seg ikke roe ned uten å få mat, og oftest er han sulten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå