Gå til innhold

Juni - oktober mammaer, hva med treff på Augustin på galleriet neste uke.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir det på torsdag, kommer kanskje jeg også en tur:-). Var på Augustin med eldstemann her om dagen, fint og stort lekerom, men ikke lov å ta med vognene inn dit. Men med babyer trenger vi ikke inn på lekerommet da, fint å sitte rett utenfor der også.

Annonse

Vi kommer gjerne.. Men vi har aldri vært på treff før.. Hvor er det vanlig at dere sitter ? Er ikke så kjent der.. Er det til høyre eller venste når vi kommer ut i fra heisen? Kommer sikkert til å rote rundt som en forvirret høne.. Om noen av der får øye på en Svart Brio happy vogn med en svimete fører så skrik ut.

Heisann...

Vi har heller ikke vært på treff før men tenkte komme i morgen...

Regner med vi møtes på Augustin, til høgre ut fra heisen...

Jeg har en hvit og blå vogn...så vi får bare ta kontakt om vi møtes!

Så bra at det passer for så mange i morgen:-) Bare vært to stk. når jeg har vært påtreff tidligere. Vanskelig å si hvor vi sitter siden det er avhenig av hvor det er ledig... Jeg har en svart trehjuling (OTH) med en blomst hengende i kalesjen.

Annonse

Og plutselig forsvant pc'en min så jeg fikk ikke sjekket når det endte med at det ble treff. Ikke kom jeg inn med wap'en på mobilen heller.

Det var dumt for det virket som det var mange som kom.

Neste gang VIL jeg også være med!!!!!!!

Hei. Jo da, vi var seks stykker som møttes på Augustin forrige torsdag, med babyer født fra juli til oktober:-) Var veldig hyggelig, så det blir flere treff, håper jeg. Men venter kanskje til over jul, nå?? Da er det bare å stille, vettu, kjekt å møte andre med barn når en er hjemme i permisjon:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...