Gå til innhold

Hjelp, han biter meg i ansiktet

Anbefalte innlegg

Skrevet

min gutt på 15 mnd biter meg, aller helst i ansiktet så jeg tror kasnkje at han tror han kysser meg (??)

Han har ikke vært sammen med andre barn så han har ikke lært det noen steder, men kommet på det helt av seg selv.

Han har akkuratt fått sine fire første tenner.

Hvordan skal jeg respondere når han biter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min jente på 13 mnd bruker også å bite meg i ansiktet, men jeg har funnet ut at hun faktisk tror at hun kun er god..Hun lager masse godlyder når hun prøver å bite meg. Jeg prøver å vise henne at hun kun skal klemme og kysse,med å snu kinnet fra henne og heller gi henne en klem eller et kyss når hun prøver å bite, men vet ikke helt hvor mye hun får med seg av det... For noen ganger er det kun godklemming,og ingen biting, så det er ikke lett å bli klok på..

Skrevet

Ville prøvd å ikke lage et stort nummer ut av det de gangene han biter, da kan det plutselig bli en morsom lek hvis mamma får en kraftig reaksjon:-)

Hvis det er for å kose så ville jeg kost han tilbake på den riktige måten (uten tenner, hehe) til slutt lærer han det sikkert, barn blir jo så ivrige når de har lært noe at de både biter og slår uten å ville være slemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...