Gå til innhold

flere med barn som kan sove 14-15 timer pr natt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min på 1,5 år sover bare lengre og lengre på morgenen nå. vi legger han stort sett i 8-9 tida og han våktner mellom 9 og 11 stort sett.jeg klager ikke altså...er hjemme med 2 gutter, en på en måned også storebror da på 1,5 år. så jeg er jo sjeleglad for å få ligge litt utover morgenen siden det er mye nattevåk med småttissen. men nå begynner jeg jo å lure på om det er noe gæernt med han....er det normalt? i tillegg sover han alt fra 1-3 timer på dagen. (stort sett 2,5 timer) det blir ganske mye soving det. skal også sies at han er en aktiv kar som ikke sitter mye stille når han er oppe... :)

Skrevet

hei. du er ikke alene med den:) jenta mi på 16mnd legger seg kl.19.00 vær kveld og våkner kl.9 om morgenen. hun sover også 2 timer om dagen. hun har sovet lange netter bestandig hun. å d er så hærlig. så jeg vil si vi er heldige der:)

Skrevet

javisst er det hærlig. også er han jo så uthvilt og god:) godt å høre at du ikke er engstelig for at noe er galt da. :) alle mine venners barn sover så lite i forhold. :)

Skrevet

Jepp :) Guttungen her er 19 mnd.. . Legger seg ca 19,00, og sover til ca ni(0830-0930).. Sover også alt fra halvannen til 3 timer om dagen :) så deilig atte :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...