Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bare fått så mye kviser og uren hud... Kan ikke huske jeg fikk det i forrige svangerskap.

Æsj så stygt det er...

Flere som er plaget?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også veldi plaget med det :( har til og med fått på ryggen :((

Var heller ikke noe plaget med det i forige svangerskap men er veeeldig plaget nå. godt at jeg ikke er alene da, hehe :)

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2
Skrevet

Kviser her også, men nesten bare på haka. Hatt en gigantisk kvise der siden jeg fant ut at jeg var gravid.

Skrevet

Er vanligvis aldri plaget med kviser, men har fått en del nå, og de er i tillegg ENORME og vonde:(

Skrevet

Ja... Fått både i ansiktet og på ryggen. Er vanligvis ikke plaget med dette. Det er skikkelig plagsomt og irriterende...

Skrevet

Ja er det ikke grusomt,ikke nok med man skal føles seg helt elendig,kvalm,bleik og uopplagt i ukesvis men huden skal slå seg helt vrang også:( Godt vi går igjennom dette for en god sak :)

Skrevet

Den ene kvisen etter den andre kommer poppende ut. Større og vondere enn aldri før....hadde det slik forrige svangerskap også. Fikk masse kviser konsentrert i hake-området allerede ved unnfangelsen.

Skrevet

jeg er dekket!!ansiktet,hodebunn,nakke,hele ryggen,hele brystet..har til og med hatt på magen og rumpa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...