Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nå hatt 3 negative AIH-forsøk og brukt ca 15 000 kr. Vi skal ha vår første IVF nå, starter med spary før jul. Det vil koste oss ca 20 000.

Hvordan fungerer det nå da, når det gjelder tilbakebetaling? Har jo hørt at man får igjen det over 15 000 kr, men gjelder det uavhengig av hva slags behandling vi har fått? Så når vi nå har brukt 15 000 kr, og skal ut med 20 000 kr til, vil vi da få tilbake de 20 000 kr, siden det overstiger 15 000?

Eller begynner vi på nytt på en måte, når vi nå går over til IVF? Sånn at vi kun får igjen det vi bruker over 15 000 på denne behandlingen?

Håper noen skjønte spm mitt...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

AIH går inn under det samme som IVF. Så dersom dere har brukt over 15000 nå, så skal alle kvitteringer sendes inn og dere får tilbake det som overstiger 15000

Skrevet

hmmm, da tror jeg at jeg har misforstått. Jeg trodde dene regelen gjald innen 3 forsøk. Altså, alt som overstiger 15 000 på 3 forsøk får man igjen. Så dersom vi feks velger flere forsøk så trodde jeg at da må vi betale både forsøk og medisiner selv. Eller er jeg helt på viddene???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...