Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Hei! har vært på helsekosten å kjøpt en boks med 30 days tabletter idag, i håp om å gå ned noen kilo...noen som har prøv disse? og hvordan er det å ta dette samtidig som man prøver å bli gravid?
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 6. desember 2008 #2 Skrevet 6. desember 2008 For det første er det eller skal det inneholde naturlige ting bare,men naturlige ting kan også være farlige.Jeg jobba tidligere som aromaterapeut i en salaong dær hu som eide solgte 30 days. Var stort oppstyr når den kom ut...faktisk..er det d samme som noe som heter oxy-tarm og oxy-detox,bare sammen...i et produkt. Jeg gikk konstant på oxy tarm før,noe som gjorde at jeg faktisk holdt meg slank..fordi det er ikke farlig og hjelper bare til så tarmene får en rens over 3-4 uker og gjø så du tissr og slikt oftere.Mens oxy-detox går mer på d samme bare med lever-galle og nyrer.30 days kan funke på mange,men sjeldent bare med en boks.Man må dessværre gå på dette en stund lengre fo å merke at vekta synker..men man får en skikkelig kickstart på kroppen og slankekuren. Man blir også kvitt en go del vann,noe som er alfa omega når man går ned i vekt ,fordi mye av kiloene er vann. Jeg sier..det er verdt å prøve,men ikke ha for høye forventninger til bare en boks på 30 dager;) Jeg vet ingenting om hvordan dette påvirker det å bli gravid...det bør du heller spørre dem som selger produktet om.
Martemor<3 Skrevet 8. desember 2008 #3 Skrevet 8. desember 2008 jeg har tatt tablettene siden lørdag nå, å merker at jeg tisser kjempeofte.. jeg trodde det var fordi jeg hadde blitt gravid jeg.. men da er det pga tablettene altså får se om de har noen effekt da:) jeg prøver å trene litt mer enn vanlig også nå, så kanskje det kan gi meg en kickstart på vektnedgangen:)
Dynamite Skrevet 8. desember 2008 #4 Skrevet 8. desember 2008 Jeg har prøvd dette, men fikk masse kviser av den. Ble også veldig urolig i kroppen.Fikk en "dirrende" følelse.Ikke særlig behagelig, men du får bare prøve det.
MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 8. desember 2008 #5 Skrevet 8. desember 2008 Hvis du fikk mye kviser vil d bare si at du hadde godt av kuren...det renser kroppen...men kan ikke bestandig renses fra utsiden...det går på mage lever galle og nyrer som er rense organene våre.,,derfor du fikk kviser..fordi driten kom ut...hadde du fortsatt hadde du fått flot hud seinere...men det er ikke nok dokumentasjon om dette produktet synes jeg...synes dem som selger det ikke forteller nok om det...b¨de d negative og d positive..enkelte kan få kviser,enkelte kan få sprut bæsj..beklager valg av ord...diare da...og urolig mage pga av denne prosessen man setter i gang i kroppen med disse pillene...men for all del..ikke alle som synes det er verdt det å ha kviser en stund og litt urolig mage og diare osv...for å oppnå den evt gevinsten som kommer til slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå