Linn og gullet Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Gutten min er ni mnd, og får ikke melk om natta, ikke fått det siste mnd.. Han har vært ganske så umulig når det gjelder søvn i det siste, og vi begynner å bli lei, men i natt så toppet det seg..(sover på eget rom) Han våknet kl ett og hadde mistet smukken(mister smukken alltid ca hver annen time, går da greit å bare dytte den inn igjen), ga smukken som vanlig. Jeg la meg igjen, men så hørte jeg at han pludret på rommet sitt. Det er jo greit, så lot han holde på, vil ikke "tvinge" han i søvn heller. I løpet av et kvarter så begynte han å gråte, gikk inn til han, ga smukken, og tilbød han vann. Roet seg, men så fort jeg var ute av syne begynte han å sutre.. gikk så ut, inn igjen når han gråt, og sånn holdt vi på til kl fire, da var han hysterisk HELE tiden, tok han opp for å sjekke om han måtte rape, men ikke det.. Så da satt jeg inne hos han, og strøk han over ryggen/kinnet i en time, før han sovnet.. Han spiser fire måltider om dagen+ melk morgen og kveld, sover fra 1030-1200 og fra 1500-1545, legger seg kl syv, sovner da etter 5-40min.. Noen med erfaringer eller råd..
Modesty Blaise Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Jeg vil tippe at det enten er en tann som plager han eller at han brygger på noe. :-)
Trivelig Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Hei, Jeg forstår virkelig frustrasjonen din, vår gutt er også 9 mnd og har akkurat vært gjennom en skikkelig 'tulle' periode. Han spiser 3 måltider om dagen, får han ikke til å spise mer, og drikker 2 flasker mme + vann til måltider. Plutselig begynte han å våkne i 01- tiden og holde det gående 1-3 timer. Ingenting var bra nok, verken smukk, mme eller vann. Det er 3 mnd siden vi avvente han med nattmat. Ville bare sove i armene våre, så snart vi la han i senga si våknet han. Tror det handlet for det meste om separasjonsangst, så vi snakket rolig med han og sørget for at han følte seg trygg. Gradvis var han mindre våken på natta og nå sover han 10-11 timer i strekk, noe han ikke har gjort tidligere. Heldigvis så gikk det over tilslutt, men det var 2 harde uker med nattevåk. Mitt råd er å holde på gode rutiner og se om det ikke ordner seg. Viss ikke vil jeg anbefale sovecoach.dk, trenger ikke følge metoden 100%, men som et utgangspunkt. Håper det ordner seg for dere snart.
Linn og gullet Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2008 tusen takk for svar utrolig godt å høre at andre har det sånn... vi har tenkt tanken, at det kan være separasjonsangst, så i natt kommer jeg nok til å sitte inne hos han for det meste, håper det da "bare" tar tre timer i natt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå