Gå til innhold

har dere kjøpt inn juleklærne til den kommende baby´n?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg FORVENTER at hun er ute til juleaften, så JA jeg har kjøpt julekjole :-P Hehe.... Det var jo sååå mange fine kjoler å velge mellom, så jeg kunne ikke la være!!:-P Har termin 12.desember... :-)

Nei jeg har også valgt å vente, pga størrelse og kjønn(tror det er jente som han sa på ultralyd, men man er jo aldri helt sikker før det er ute). Har termin om 1 uke og får ta meg en tur på butikken når hun har kommet ut i stedet. Det er så mange søte kjoler. Gleder meg til den shoppingen:-)

Jeg har termin 25.desember og har kjøpt en pen grå bukse, skjortebody og vest til lille gutt. Vet ikke om han blir født til det, men det kommer vel alltid en anledning til å bruke det.De var så søte at jeg kunne ikke la være.

Har kjøpt flere sett med juleklær gitt... :)

1 nissekjole, 1 nissedrakt + 1 nydelig burgunderrød sparkedrakt med stjerner på :)

Er jo så mye fint at det er umulig å la være å kjøpe!

(Dessuten kan det jo være greit med flere skift i tillfelle uhell)

Annonse

Har kjøpt en julekjole, verdens søteste som jeg fant på Kapp Ahl. Men de hadde den bare i strl 56, så nå må hun komme ut snart så hun vokser seg inn i den til jul!!

Ellers regner jeg med at vi får litt kjoler også, ellers får vi et problem med skift...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...