Gå til innhold

finnes det noen måte jeg kan spore en pakke som er på vei til meg?

Anbefalte innlegg

saken er den at jeg har bestilt noe fra en svensk nettbutikk.

og i dag fikk jeg mail om at de hadde fått pakken i retur siden den ikke var hentet på posten i norge.

jeg har aldri fått noen hentesedel, noe de/butikken forstod siden jeg etterlyste pakken hos dem samtidlig som de fikk den i retur.

de har nå sendt den til meg på nytt- og da tenkte jeg på at jeg kanskje kunne følge den på noen måte??? tilfelle jeg ikke får hentesedel denne gangen heller:(

Fortsetter under...

Hvis den sendes som pakke og ikke som brev så skal det være sporingsnr å følge (du skal kunne taste dette inn på fremsiden til posten.no). Men nå kom jeg på at du sa svensk nettbutikk, og da er det kanskje annerledes?

er nok sendt som en pakke for det er et stort veggord.

spurte i mailen jeg svarte med om de hadde et sånt nr så jeg kunne følge den, så får se om jeg får noe svar i morgen. eller så kan jeg ringe dem.

da vi bestilte dåpskjole fra danmark så mener jeg egentlg jeg kunne følge den. får se hva hun svarer i morgen da:) men kan ikke forstå hvorfor jeg ikke har fått noen hentelapp altså, men det er MYE post som kommer feil her. grrrrr

Men uansett så får du påminnelse før de sender den i retur.

JEg får hentelapp når de sender fra sverige/danmark også.

Be som sportingsnr imorgen :)

og ang post som kommer feil, klag til posten ;)

Annonse

Hvis de ikke kan hjelpe deg med sporingsnr (jeg vet nemlig at når jeg skulle sende en pakke til frankrike jeg ønsket å kunne spore, så fikk jeg beskjed om at de kun kunne hjelpe meg til den dro ut fra norge, men mulig sverige er lettere), så kan du jo om ca1uke gå ned på postkontoret og be dem se etter pakken. Det kommer jo an på hvor stort postkontoret du skal hente den er, men hvis det ikke er så veldig stort, så bør de kunne hjelpe deg hvis du forklarer at den en gang tidligere har blitt sendt i retur fordi du ikke mottok verken hentelapp eller purring.

ja det er jo det som er veldig rart, for jeg har ikke fått hverken den første eller den andre hentelappen. men men, nå vet jeg at den er sendt, så får jeg se om de har sånt sendenr. og så ba jeg dem sjekke om de hadde rett adr også.

postkontoret her er nokså stort, så tror det tar litt tid for dem å lete, men de må jo kunne hjelpe meg på noen måte hvis jeg forklarer situasjonen.

takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...