Gå til innhold

God utedress til de små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En god utedress til ei tulle på 9 mnd? Eller en nettbutikk som selger utedresser, finner ingen jeg...Ønsker en litt rimelig en, trenger liksom ikke en reimadress for skal ikke være ute i alt slags vær....

Skrevet

Min gutt på 9 mnd har en Name It utedress, veldig fornøyd med den. Kostet rundt 500,-

Skrevet

Finner jeg den på nett tro?

Er litt mangel på butikker her jeg bor skjønner du....

Skrevet

Åja..hmmm. Finner name it på nett, men ikke den dressen. Nei da vet jeg ikke... men hva med H&M på nett? Har ikke de noe sånt?

Skrevet

Vet du hvor jeg finner Name it da? så kan jeg se etter litt andre klær der, de har så mye fint :)

Har vert innpå HM men det var bare en og den var ikke noe særli syns jeg...

Skrevet

Å, tusen takk :)

Skal sende mail til dei å spørre :)

Er den dressen du har forresten stor i str.?

Skrevet

Jeg har den i strl 80 som jo fortsatt er litt stort, og dressen er jo litt for stor, men går fint ann å bruke. Regner da med den passer ut vinteren. Gutten min er 74 cm lang og 8870 gram.

Skrevet

den nettsiden/butikken selger desverre ikke til Norge. Hatt en liten "aksjon" på DIB for en stund siden, der mange etterspurte levering til Norge, men den gang ei....

Skrevet

Fikk nettopp svar fra de og det var nok et nei ja...

Men nå har jeg sett ut en Hummel vinterdress til frøkna.. Noen som har noe erfaring med den? Hvordan er den i str.?

Skrevet

Jeg kjøpte reimadress til Linus på finn.no til 400,- inkl porto, den var helt ny med lapper på.

Men det er jo mange fine dresser å få kjøpt da, og 9 mnd og til hjemmebruk er det jo bare å kjøpe en du syntes er fin, også i pris.

Skrevet

Ja den var fin den du sendte meg Joikaboll@... men den var i 74, så den er nok for liten over jul.... skulle helst hatt en i 80 og jeg har gått gjennom de fleste på finn.no....

Skrevet

Vi har Reima og er veldig fornøyde med den. Tror de selger den via nettet på babyshop.no.

Den er veldig stor i str. Snuppa bruker stort sett str 74 i alt av klær (71 cm lang og 8240g), men reima dressen hennes i str 74 er utrolig stor!! Men ville allivkevel ha kjøpt den i den str, da har hun den resten av vinteren.

Skrevet

Jeg har fix sin fra Lindex den får du i allefall helt ned i str 62. Den er varm og god. dessuten har den slike "bein", sånn at han ikke blir våt på beina sine, siden han ikke kan gå og derfor heller ikke trenger sko til ham ennda. (barnehagen var veldig fornøyde med denne dressen)

Skrevet

ville bare si at reima er stor i str... mini bruker 74 og 80 i klær og reimaen i 74 er STOR

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...