juni/juli Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Hei. Jeg er ei 88 jente som studerer i Trondheim og venter mitt første barn i sommer. Lurer på om det er flere som venter barn ca samtidig som meg i Trondheim?
Blomster&bier Skrevet 5. desember 2008 #2 Skrevet 5. desember 2008 Hei! Jente fra Trondheim her vettu, 88modell så vi er vel like gamle;) Vi venter vår første i midten av august da:) Hvor bor du hen i Trondheim og hva studerer du, jobber med?
juni/juli Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2008 Okei, så morsomt, nesten samtidig da Nå bor jeg i midtbyen, og studerer psykologi på NTNU. Men skal flytte inn sammen med barnefaren før barnet kommer Hva med deg, studerer du og hvor bor du/dere?
Blomster&bier Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Åj, litt treg til å svare jeg da ;p Studerer økonomi ved TØH, vi bor på Heimdalsida.. Flytta sammen min kjære rett før sommern, og forlovet oss i høst nå - så har vært et spennende halvår Er du ferdig med psykologi til sommern eller skal du ta permisjon?
juni/juli Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2008 Ja jeg blir ferdig til sommeren, men skal starte på nytt studie når barnet begynner i barnehage Når blir du ferdig da, og hvordan har du tenkt å gjøre det?
Stine? Skrevet 10. desember 2008 #6 Skrevet 10. desember 2008 Trondheim her også Har jo snakket med dere begge på PM:) Hehe:) men bor på Moholt og venter 1. den 8.juli:)
juni/juli Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. desember 2008 vi tre får slå oss sammen å dra på BIM treff engang da
Blomster&bier Skrevet 11. desember 2008 #8 Skrevet 11. desember 2008 Heheh, ja! Det hadde jo vært kjempe koselig! Juni/juli: Vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det med studiene, mulig jeg tar permisjon da. Får jo endel fra lånekassen, pluss at jeg jobber ganske mye ved siden av så da blir det jo litt penger (faktisk mer enn vi har idag). Vet jo at babyen kommer til å ta endel av inntekta da Hvis ikke så får jeg prøve å fullføre, og hvis det ikke går så får jeg heller ta opp fag når babyen er 1 år og begynner i barnehagen:) Hva tror dere? Vil jo gjerne bli ferdig, men ser for meg at det blir mye stress i en tid hvor babyen skal være i fokus, ei tid som vi skal nyte sammen og ikke stresse gjennom. Er jo fremdeles ung, så har jo ikke noe å si om jeg utsetter utdanninga mi ett år ( begynte jo rett fra vgs)
Nr3 :) Skrevet 12. desember 2008 #9 Skrevet 12. desember 2008 Jeg er 84 modell og venter nr 2 i juni/juli. Jeg studerer fortiden på ALT.
Stine? Skrevet 12. desember 2008 #10 Skrevet 12. desember 2008 Heisann:) BIM treff høres lovende ut ja;) hehe, får prøve å få til noe på nyåret:) Ang å bli mor mens man er student er nok ingen hindring. Var hos amathea i går og de sa det at mange ser på det som positivt å få barn mens man er student.. Får jo støtte gjennom lånekassen og det finnes egne studentbarnehager og studentleiligheter:) Dessuten så er jo tiden mer fleksibel om man studerer imotsetning til at man jobber:) Skal selv fortsette å studere, men vet ikke akkurat hva, men blir med tiden:)
Juni 2009 * April 2012 Skrevet 5. januar 2009 #11 Skrevet 5. januar 2009 Hei, jeg er ei 18 år gammel jente født i 1990 som venter min første i begynnelsen av juni: ) Jeg bor på Solsiden i Trondheim, men leter etter annen leilighet.
snusmumrikk Skrevet 15. januar 2009 #12 Skrevet 15. januar 2009 Skal være BIM treff på solsiden tirsdag 20/1 kl 18 for de som skal ha sommerbarn. Kan ikke noen av dere bli med da? jeg føler jeg er mye yngre enn de som har meldt seg på til nå... hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå