Sofia <3 Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Snuppa her på 8 mnd har fått 2 tenner nede, uten at vi merket noen "endringer". Men nå plutselig skriker hun mye, virker som om hun har vondt, sover dårlig om natten osv...hadde også feber her om dagen. Merker også at avføringen er lysere og løsere. Blir bekymra da hun skriker mye, virker som noe plager henne:( hun skriker ALDRIG til vanlig kan ikke kjenne at det er noen nye tenner på tur, men kan jo likevel være det? de 2 tennene nede er heller ikke heeeelt ute
kitty08 Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Tror (uten at jeg vet!) at de reagerer mer før/når de kommer, enn etter at de har brutt gjennom. Men er hun 8 mnd så er det muligvis flere på vei oppe! Min reagerte: 6mnd: to første tenner nede: våknet noen timer etter at hun hadde sovnet og sutret og skrek og sovnet ikke før etter ca en time, så slitsomme kvelder (våknet typisk i 12-1 tida zzz). Varte et par dager. 8mnd: ca to uker med småsutring, 1 dag med ganske høy feber, så to uker med løs avføring (ikke helt diare) og bleieutslett. Men etter disse to ukene kom det fire tenner oppe! (vet selvsagt ikke om det var noen sammenheng mellom feber/uro/diare og tennene, men kanskje ;-))
Sunshine med småtroll:) Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Småen er 8 mnd. De 2 nederste merket vi ikke noe til.Litt sutring en dag.MEEEEEEEEN nå derimot! Etter 1 uke med lite soving på natta og sutring og grining kom det 1 oppe,men er det over?neeeida.Nå kommer nr 2. Har hadd løsbæsj og feber 1 dag. Er sutrete og sover lite på natta.Var så hysterisk her natta for 3 dager siden at vi måtte gi han en paracet (barneparacet som man tar oppi rompa) og da ble det stille..Stakkars bebisen min:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå