Gå til innhold

Hvor gamle var dere da dere fikk deres første orgasme???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva var situasjonen? Alene? Sammen med kjæresten?

På soverommet? På hytta? Bak en busk i parken?

Fortell fortell. :-)

Skrevet

Alene, på soverommet. 13 år. Ble meeget overrasket

Skrevet

11 år, alene i badekaret. Kan trygt si jeg badet mye de årene.

Skrevet

11-12 år. slutten av barneskolen iallefall. Alene..syntes det var godt å fikle litt der nede, så en dag fikk jeg orgasme uten jeg med hensikt prøvde på det..men fant ut hvordan det var og hvordan jeg skulle får det..så da ble det med hensikt fremover ja hehe..

Skrevet

20 eller 21 i år, hadde kjøpt dildo for å prøve å få en orgasme. Funket bra : )

Skrevet

12-13 år, alene i sengen med fingrene. Fant også fort ut at dusjen funket bra! :-)

Skrevet

rundt 10 eller no. på barneskolen i allefall. muli det var tidligere også. i senga med dyna:P fikk høre av ei venninne at dusjn funka også, så da ble det mye dusjing etter d:)

Skrevet

Vel, tror jeg oppdaget noe i den dur alledere i barnehagealder, men i svært økende grad fra jeg var 9 - 10 år. Men det er jo så mange former for orgasme, tror jeg har oppdaget nye "typer" hele veien. Er nå 28, og seksuelt er det veldig fint å bli eldre!

Skrevet

Oi deam! Er det vanlig å være så ung som alle sammen her, eller er det bare det at det er de tidlige som svarer her?

Skrevet

Fikk min første orgasme da eksen min sleika meg da jeg var 15 år. Men følelsen jeg fikk virket det som jeg kjente godt igjen, så mulig jeg ubevisst har hatt det før den tid uten at jeg visste hva det var da.

Skrevet

Mange tidlige her,ja.

Selv var jeg vel 20 tror jeg, var min daværende kjæreste som fingret den i gang på soverommet:) Men jeg har tatt igjen siden da..... hehe :)

Skrevet

7 år

Var daglig prosedyre, gjerne flere ganger om dagen. Stort sett i senga, men var ikke lenge før det var så fort jeg var på do, alene på rommet e.l.

Skrevet

15år og sammen med min ex på sofa'n til mor.

fant ikke ut at det var mulig og utføre selv før jeg var 16år. Sååå treg var jeg liksom ;P

Skrevet

Jeg husker ikke helt, men det var iallefall tidlig. Tror jeg var rundt 6-7 år. Jeg husker iallefall at jeg tenkte på å "leke med meg selv" og det gjorde jeg titt og ofte.

Skrevet

det var før jeg begynte på skolen. har fått det så lenge jeg kan huske. og når jeg har sex, får jeg alt fra 3-10 orgasmer. det har jeg alltid fått. kan få flere også da, men pleier ikke gidde mer etter det. men g-punkts orgasme har jeg nesten aldri hatt.

Skrevet

Jeg var også rundt 7. Opplevde det første gang når jeg akte meg oppover på stengene på huskestativet.. Men jeg forsto jo selvfølgelig ikke hva det var da.. bare at dette var noe jeg ville gjøre mere av.. Tror barn får orgasmer veldig tidlig jeg, man bare definerer det ikke som det..

Skrevet

20 år, i senga med min daværende kjæreste...

SÅÅ kjedelig er jeg, liksom.....

Skrevet

Tror jeg var rundt 12 år. Og var hjemme i senga på rommet mitt, alene.

Skrevet

8-9..

jeg og en venninne lekte litt for å utforske, når jeg gnidde meg på henne fikk jeg min første. men det visste ikke hun og jeg er meget hetrofil den dag idag:)

Skrevet

9-10 år, var meget seksuell i årene som kom. Jeg er en av de som kan få 20+ orgasmer (og jeg overdriver ikke) på rad, har alltid lurt på om det er fordi jeg startet onanikarrieren så tidlig, men trivelig er det. Hadde sexf or første gang da jeg var 18 år.

Skrevet

Er det mulig å få 20 orgasmer? Sikker på at du faktisk har orgasme da?

Skrevet

oi, her var det mange tidlige. var 21 jeg. med kjæresten min, som nå er samboeren min. er av typen som nok må være veldig trygg på den jeg har sex med for å få det. vi var sammen et år før det gikk helt for meg. men etter det har det gått hvert gang.

har heller aldri onanert. så det er kanskje derfor

Skrevet

Oh yeah baby! Jeg er en av de heldige der, men jeg snakker ikke vaginalorgasme, jeg snakker om ved stimulering av klitoris! Mine sexpartnere får iallefall god selvtillit, he-he;)

Skrevet

FY FAEN du som får 20 orgasmer: HELDIGGRIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...