Gå til innhold

hvordan få en sta 4 mnd gammel krabat til å like å ligge på magen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han nekter... kan ligge max ett minutt, før han blir illsint. Han får jo ikke trent ryggen sin da... har prøvd å legge meg ved siden av ham, lagt speil forran ham o.l men det nytter ikke..hva gjør jeg???

Må jo innrømme at jeg har vært slapp med å lagt ham på magen siden han alltid har hatet det, men nå er det sannelig på tide... han virker sterk ellers, men å løfte seg opp nr han ligger på magen, er overhodet ikke intressant...

er jeg den eneste eller er det flere som min...???

Skrevet

Min var også sånn, hatet det alltid. Kunne til nød ligge litt på magen hvis det var sammen med andre babyer når han var sånn 5-6 mnd. Men så plutselig skjønte han å snu seg selv når han var litt over 6 mnd, og da ville han ikke ligge annet enn på magen.... Og vi var dårlig på å trene siden han ble så sinna av å bli lagt sånn. Så det løste seg bare selv.. går seg alltid til...

Skrevet

takk for svar.. godt å høre at min ikke er den eneste som ikke liker å ligge på magen... får håpe det går seg til etterhvert. prøver å ha ham litt på magen hver dag

Skrevet

Ligg på gulvet sammen med han. Lek og stimuler,og les avisen eller gjør hva som helst. Da blir det straks artigere for han også å være der nede :-)

Skrevet

har prøvd å gjøre det, men han syns visst ikke det er noe særlig hehe.. skikkelig utålmodig... går max 3 minutter før han begynner å hyle... må bare være tålmodig med ham, å legge ham på magen litt etter litt... det må vel bli bedre etter hvert håper jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...