Sjokoladebanan Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Han nekter... kan ligge max ett minutt, før han blir illsint. Han får jo ikke trent ryggen sin da... har prøvd å legge meg ved siden av ham, lagt speil forran ham o.l men det nytter ikke..hva gjør jeg??? Må jo innrømme at jeg har vært slapp med å lagt ham på magen siden han alltid har hatet det, men nå er det sannelig på tide... han virker sterk ellers, men å løfte seg opp nr han ligger på magen, er overhodet ikke intressant... er jeg den eneste eller er det flere som min...???
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Min var også sånn, hatet det alltid. Kunne til nød ligge litt på magen hvis det var sammen med andre babyer når han var sånn 5-6 mnd. Men så plutselig skjønte han å snu seg selv når han var litt over 6 mnd, og da ville han ikke ligge annet enn på magen.... Og vi var dårlig på å trene siden han ble så sinna av å bli lagt sånn. Så det løste seg bare selv.. går seg alltid til...
Sjokoladebanan Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2008 takk for svar.. godt å høre at min ikke er den eneste som ikke liker å ligge på magen... får håpe det går seg til etterhvert. prøver å ha ham litt på magen hver dag
Matildesnusk + lille ups Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Ligg på gulvet sammen med han. Lek og stimuler,og les avisen eller gjør hva som helst. Da blir det straks artigere for han også å være der nede :-)
Sjokoladebanan Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. desember 2008 har prøvd å gjøre det, men han syns visst ikke det er noe særlig hehe.. skikkelig utålmodig... går max 3 minutter før han begynner å hyle... må bare være tålmodig med ham, å legge ham på magen litt etter litt... det må vel bli bedre etter hvert håper jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå