mamma'n til tigergutt Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Lillegutt paa 8 mnd har aldri vaert syk foer, og jeg foeler meg litt paa tynn is.. Han kastet opp da han fikk frokostgroten sin, og har 38 i feber. Ammet han etterpaa, og det holdt han paa. Han er i ganske god form, krabber rundt og vil ikke sove. Sutrer litt mer enn vanlig, stakkars. Men hvordan gjoer jeg det med mat? Han faar vanligvis 3 maaltider med fast foede, og ammer utover det. Skal jeg bare amme, eller skal jeg proeve igjen med groet litt seinere? (Vi bor i USA, saa det er fortsatt frokost-tid her ...) Ellers noen gode tips? Det er jo viktig aa soerge for at han faar i seg masse aa drikke, men utover det?
mamma'n til tigergutt Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 4. desember 2008 Dytter litt, jeg
Helann og lillebror Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Kjedelig med syke unger... Jeg ville prøvd å gi noe fast føde han er glad i litt senere på dagen igjen. Men hvis han bare kaster opp igjen, så bare gi så mye morsmelk han vil ha, så han får i seg nok væske. Kan få vann eller juice på kopp i tillegg hvis han liker det. Følg med på om bleiene er våte. Så lenge han er i fin form og ikke har veldig høy feber, så går det sikker over om ikke så lenge. Kan være starten på omgangssyke eller kan rett og slett være vondt i halsen. God bedring:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå