lillespire08+10 Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Dere som ammer, bruker dere alle ammeBH, ammeinnlegg evt ullinnlegg? Jeg bruker alle 3. Savner de vanlige Bh-ene mine... Dere som har litt eldre babyer som dere ammer, men ikke like ofte lengre, bruker dere fortsatt ammeBH?
Yo&La+spire Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Eg slutta aa bruke ammebh naar eg slutta aa amme jenta mi ute blant folk. Naar hun var ca 8-9 mnd ble det nemlig umulig aa amme henne naar andre var tilstede, da ville hun ikke ha. Og hjemme gikk det jo greit aa bare bruke vanlig bh, for da kunne eg dra opp og av alt uten at noen saag det;)
Miffs Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Jeg bruker bare ammebh noen ganger, ellers bruker jeg vanlig bh som jeg bare drar ned. Er jeg ute blandt folk så bruker jeg en topp som er så løs rundt armen at jeg får av stroppen uten å måtte kle av meg. Ammeinnlegg bruker jeg daglig fordi det lekker litt innemellom, bruker vaskbare innlegg. Ullinnlegg bruker jeg på tur ute i kulda.
AO3 Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Jeg bruker også alle tre. Synes det er deilig lunt med ullinnlegg nå om vinteren, og lekker endel, så det er uaktuelt å ikke ha ammeinnlegg! Det er dessuten veldig praktisk med amme-BH, synes jeg... Selv om jeg kanskje går over til vanlig BH når det blir lengre mellom ammingene, men nå som han bare er sju uker, er jo puppen framme hele tiden.
Tante Gustava Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Bruker bare ammeinnlegg når jeg skal ut i kulda, lekker ikke lenger. Bruker ammeBH eller amme-singlet fra HM stort sett hver dag, blitt litt vane selv om jeg ikke får ammet blant folk lenger. Men når jeg skal være fin (og ha fine pupper, haha) så bruker jeg mine vanlige BHer.
kidos! Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 Tror ikke jeg har har brukt amme-bh siden snuppa va 2mnd. brukte innlegg litt ibegynnelsen,men sluttet fort å lekke, så sluttet med det også ganske snart.Bruker sånne polstrede bher og de er det bare å brette til siden, så holder de seg der. hvis jeg skal amme ute blandt folk bruker jeg ofte å ha en singlet underst, for da kan jeg dra gensernen opp og singleten ned, så slipper man å ha magen bar. blir samme prinsipp som amme topp d.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå