Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Begynte å bruke Cerazette for ca 6 mnd siden etter fødsel... Har først for ca 1 mnd siden fått tilbake menstruasjon, hvis jeg kan kalle det mens! Iflg legen får man ikke normale menstruasjonsblødninger med denne pillen, bare litt her og der fikk jeg inntrykk av. Jeg blødde bittelitt i et par dager først, så pause i ca to uker før jeg blødde bittelitt hver dag i ca 3 uker... Synes dette er veldig frustrerende og lurer derfor på om andre har noen erfaringer de vil dele med meg...
vovva Skrevet 19. desember 2008 #2 Skrevet 19. desember 2008 Jeg fikk min første "menstrasjon" etter fødsel for litt over 2 uker siden. Blør fremdeles... (Det samme skjedde med min venninne.) Jeg har nå sluttet å ta pillene. Skal til legen og få p-piller neste uke. Problemet er at melken sannsynligvis blir borte, så jeg må vurdere hva jeg skal gjør:( Jeg har ikke lyst til å slutte med amming ennå (10 mnd).
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2009 #3 Skrevet 20. mars 2009 Jeg ble full av elveblest to dager før barnedåpen... Og det vil jeg ikke gjøre en gang til;)
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2009 #4 Skrevet 31. mars 2009 opplevde det samme da jeg brukte Cerazette. sluttet og ta dem for snart to mnd siden da jeg blødde mer eller mindre sammenhengende i 5 uker. syns det ikke er et alternativ når man blør så ofte. kan gå utover forhold også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå