ballblom Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Jeg blir gal snart :-( Han starter å lage bråk mellom 05 og 06 hver morgen, og holder det da gående et par timer.. gir han smokk og vann, men ingenting hjelper. Han sovner noen minutter, og våker igjen. Jeg blir så sliten av det!! Har prøvd å legge han tidligere på kvelden, har prøvd å legge han seinere.. har prøvd å få han til å sove mer på dagen, og har prøvd å holde han mer våken på dagen. Ingen ting fungerer! :-( Noen som har råd?
ballblom Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #2 Skrevet 4. desember 2008 Glemte å si at han er 6 måneder gammel og spiser to grøtmåltider i døgnet. Får kveldsmat ca klokken 20:00 om kvelden, og frokost ca 07:00 :-)
081013 Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 vi har gjort det sånn: når hun våkner kl 6/7 gir vi henne melk og så legger vi henne igjen.. har gjort det siden hun var liten, og hun blir nå sur hvis hun ikke blir lagt igjen etter "frokosten". da sover hun gjerne til 8, 9 og gjerne halv ti også...kan ligge en hel time i sengen for å pludre for seg selv ...utsatte å gå inn litt hver morgen for at hun skulle lære seg å ligge alene i våken tilstand...nå er jo det drømmen for jeg får jo en time mer søvn hehe(hun er snart 8 mnd) evt kan du jo komme småen i forkjøpet litt: vekke ham litt før han pleier å våkne, gi han melk for å så legge ham
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #4 Skrevet 5. desember 2008 Kanskje han trenger mer mat på dagen?? Ellers så gjør du jo sann man bør hvis man ikke vil at de skal stå opp - ikke ta de opp av senga før du mener det er dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå