Gå til innhold

Får ikke se jenta mi :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noe influensalignende greier, så da får jeg ikke dra på sykehuset til jenta mi :( Har ikke vært der siden mandag og orker ikke være borte fra henne lenger! Utrolig kjipt, jeg som aldri er syk.

Noen av dere andre som ikke har fått besøke prematurbarna deres fordi dere har vært syke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg!

Jeg skjønner godt hvordan du har det! Var også syk mens sønnen min var på sykehuset, Jeg ble syk den dagen jeg hadde fått rom på sykehuset for å bo der, hadde sent elstemann på ferie til bestemor i nord-norge, og alt var lagt til rette for at jeg skulle få flytte inn på sykehuset, men så fikk jeg omgangs syken:(

Det var 2 laaange dager uten lillegullet mitt ja!

Ønsker deg god bedring, og håper du blir frisk snart!

Skrevet

Føler virkelig med deg Endorfina, håper du blir fort frisk!

Jeg var aldri syk på den måten at jeg måtte dra hjem, men jeg besvimte mye og måtte ligge endel i ro og fikk ikke vært sammen med dem så mye jeg hadde villet.

God bedring:)

Skrevet

Føler virkelig med deg, må være tøft å ikke se jenta di på så mange dager.

Men nå har du vært borte ganske lenge, så da er det nok ikke så lenge til du kan tilbake på sykehuset.

Holdt meg heldigvis frisk mens vi var på sykehuset, men frykten for å bli syk lå der hele tiden.

God bedring, håper du blir fort frisk nå, og at du holder deg frisk fremover!

Hvordan går det med jenta di nå da?

Skrevet

Hei Endorfina, kom over fødselhistorien din på babyverden, regner med at det er samme endorfina siden historien her var lik :-)

Sitter å gråter når jeg leser den, kjenner meg så utrolig godt igjen i historien din, har selv ligget i sykesengen i ro pga vannavgang, alt var rolig men plutselig springer alle rundt og ting må skje fort!

Man skjønner ikke før etterpå hvor alvorlig det egentlig var, og det er nok derfor jeg reagerer så sterkt på historier som er lik min.

Det er 1,5år siden jeg var der du er nå, men det er like tydelig i hodet mitt enda, eneste forskjellen er at jeg har fått bearbeidet alle inntrykkene litt mer.

Håper du er frisk nok til å være hos jenta di nå!

Skrevet

Anonym - skulle likt å høre din historie også! Hvor lenge lå du i ro før fødselen satte i gang, og hvor tidlig ble babyen født?

Jeg fikk besøke lillejenta på fredagen, så da var det 3 lange dager uten å se henne. Da er det godt å ha en på to år som fyller hverdagene med full fart, latter og spenning :) Bortsett fra at hun klarte å falle på en hyllekant i barnehagen så hun måtte på legevakta og sy to sting i panna :/ Jaja, sånn skjer!

Skrevet

Hei prøvde å sende deg en pm, men veit ikke om den blei sendt, skjedde noe under sendingen der, det er jeg som er anonym her, kun av gammel vane

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...