Gå til innhold

Han våkner 5-8 ganger hver natt.....hva skal vi gjøre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Håper på noen gode råd, for nå begynner jeg å bli sliten...

Min sønn er 8 mnd nå, og våkner så mange ganger på natten og gråter fordi han ligger på magen. Vi snur han og gir han smokken, da sovner han igjen med en gang, mens jeg derimot har problemer med å sovne igjen.. Han vet jo hvordan han kan snu seg på ryggen, men det er akkurat som han ikke forstår at det samme går an i sengen... Han ligger på eget rom, og vi har akkurat lært han å sovne selv. Kan det være en sammenheng? Er det noen andre som har lik erfaring? Er det bare for en periode? Hjelp oss...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å prøve nattpose? Da blir det litt tyngre for han å snu seg på magen..

Sønnen min er 9 mnd og gjorde akuratt det samme. Klarer helt fint å snu seg på dagtid, men om natten skjønner han ikke helt hva han skal gjøre. Det virket som den posen gjorde at han ikke "datt" så fort over på magen når han sov. Men det har i alle fall blitt bedre her, så vi bruker ikke posen mer.

Skrevet

9 mnd her.Det kan være en fase. For en stund siden gjorde datteren min det samme,mens nå sovner hun gjerne på magen ...

Vi har ikke brukt slik snørepose, men hun ligger i GROBAG (pose uten snøring, tilsvarende som de har på HM).

Skrevet

Håper det er en fase... Tusen takk for tips begge to!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...