Brillemamma Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Jenta vår er 3mnd. Hun har aldri sovet noe særlig på dagen. det lengste hun sover er 30min..men det er skjelden. Sover sånn 10minutts lurer innimellom. Og hun vil helst ligge med puppen hele tiden. Hun kan jo ikke det!! Jeg klikker jo av det. Jeg ammer henne, så sovner hun gjerne 10min, våkner opp igjen og da skal hun ha pupp igjen. Føler jeg gjør ikke annet enn å amme henne. Har prøvt å gi henne mme for å se om hun tar det, tenkte gjerne jeg hadde lite melk. Drikker pittelitt av det, så vil hun ikke ha mer.. Hva gjør jeg? Er jo umulig å gå på tur,få besøk eller gå på besøk siden hun er sånn:(
uanonym Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Ja samme her. Hver dag er en økedag... Prøver nå å strekke tiden mellom måltidene for å se om hun kanskje da spiser mer for hver gang, bruker meg nok som smokk også! I dag frem til nå kl 14.30 har hun sovet en halvtime og det var mens vi trillet tur, blir lite soving på dagtid ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå