Gå til innhold

Verdens beste julegave!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid!!!! Denne gangen SKAL det gå. Det ser iallefall VELDIG positivt ut!

Forrige gang ved SA hadde jeg en HcG på 38, denne gang hadde jeg på dag 12 HcG på 103! Er utrolig spent på om det er 1 eller 2 spirer inni der... Satt inn 2 perfekte fryseegg - så....

Riksen har ikke gitt meg UL før i begynnelsen av januar pga juleferieavvikling, men har i dag bestilt UL privat den 18. desember for å forhåpentligvis se bankende hjerte® før julen ringes inn! :)

Lykke, lykke til til dere andre her inne! Håper det er mange som lykkes før 2008 er omme!! Det fortjener dere virkelig! Stå på og ikke gi opp!!!! ;)

Klemmer og babystøv til den som vil ha fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye :) Dette er jo en stor førjulsgave å få :)

Skrevet

FOR en julegave!!! lykke til med svangerksapet!!

Skrevet

Hurra! Det er jo faktisk verdens beste julegave :) :) :)

Masse lykke til!

Skrevet

Håper jeg følger etter, prøver også få nr 2 og tilhører Riksen. Skal sette inn frys nå rett før jul. Gratulerer!

Skrevet

Jeg gratulerer så mye her også:-))))) Har svart deg inne på gravide slitere. Vi skal jo på UL samme dag vi. Jeg på den ordinære da. Blir en spennende dag for oss begge:-))))))))))

Skrevet

Lykke, lykke til!

Her vokser det også et bankende hjerte - 1 egg ble satt inn i oktober (1.forsøk) og nå er jeg kommet til uke 10. Og alt er fint!!!!

Skrevet

Gratulerer så mye!! Det er så fortjent!!! Krysser fingrene for at spiren klorer seg fast ut hele svangerskapet:) Soper selvfølgelig opp restene av babystøv i alle tilgjengelige kopper og kar.

Skrevet

Hei Gratulerer så masse, håper spiren (e)klorer seg godt fast, jeg har fulgt med deg, var så spent fordi jeg også mistet i sa forrige forsøk samme som deg og venter på frys, hvor mange forsøk har du hatt? jeg hadde hcg på 213 på dag 12 men mistet 5+5. Men den gangen jeg ble gravid m tvillingene mine hadde jeg bare hcg på 118 på dag 12 og da gikk det veldig bra... lykke til;)

Skrevet

Gratulrer så mye. For en julegave ja:o)!!

Kos deg i julen da, og lykke til på UL den 18

Klem

Skrevet

Tusen takk for alle lykkeønskninger!! :) Jeg ble helt rørt av alle som svarer.

Stinemin; Dette var fryseforsøk etter 2. IVF, hvor det altså klaffet!!

Igjen; Lykke til alle sammen!!!! ;)

Klem og babystøv fra

Skrevet

Ååååå, så flott!

Gratulerer så mye. :)

Lukke til i tiden fremover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...