la luz Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Gutten på 4, 5 mnd elsker sove på siden. Ofte våkner han hvis jeg snur han på rygg igjen. Hvor lenge "må" man snu de?
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Mine to har ligget på siden fra de var noen uker gamle. Har aldri gått inn og snudd de tilbake på rygg selv, men de snur seg ofte dit på egenhånd. De vil gjerne ligge på siden, med koseklut og bamse, og sover godt.
pandabjørn Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 vær bare ops på hvis han har en favorittstilling når han ligger på siden så kan det kanskje tyde på at han har KISS syndrom... med sander så hadde han en favorittstilling på høyre side og det ble oppdaget rundt 3-4mnds alder at han hadde KISS..er mange som blir tatt med KS kan få KISS....de får ikke den vridingene i hode når de blir tatt med KS som ved vaginalt... ville hørt med HS neste gang du er der får å sjekke om han kan ha KISS eller ikke...
la luz Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2008 Er ikke så bekymret for at det kan være KISS. Det er bare den siste uken han har begynt å ligge på siden. Men kan det være KISS da og?
pandabjørn Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 jeg vet ikke om det kan være KISS eller ikke, kan du ikke snakke med hs når dere skal dit neste gang så får du kanskje et bedre svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå