Melkedrøm Skrevet 5. desember 2008 #26 Skrevet 5. desember 2008 Klarte meg fint uten noe slags hjelpemidler Men det skal sies at jeg var innstilt på intens smerte, så jeg synes det gikk veldig fint Min mening er at du bare må ta det som det kommer- ikke legge store planer for hvordan fødselen skal bli, for det blir sannsynligvis ikke slik du hadde tenkt uansett. Masse lykke til- dette klarer du så fint så
husmus &2 Skrevet 5. desember 2008 #27 Skrevet 5. desember 2008 Jeg har heller ikke noe tro på kjerringråd og alternative ting, og her fødte vi 1 uke over ul termin, på dagen til unnfangelsesterminen. Her tok vi ingenting, strekkmerkene kom 2 uker før fødsel. Så snilt. Hadde rier fra helvete so endte i hastesnitt, men det var fordi han hang og slang langt oppe i magen uten noen planer om å gidde å bevege seg ned i bekkenet, og det spørs om bringebærkapsler ville ha hjulpet noe på det gitt. Var sjeleglad for at de valgte ks, istedet for å forsøke med tang, så i ettertid synes jeg at jeg hadde en veldig bra fødsel. Til tross for riene fra helvete....
digger Skrevet 5. desember 2008 #28 Skrevet 5. desember 2008 Ja, jeg! Fødte en uke før tiden til og med:) Fødselen varte i 3 og en halv time. Tips: Opp å gå og å gå og gå under riene og få hjelp av tyngdekraften. Ikke ligge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå