Gå til innhold

Noen som har hatt en fin og lett fødsel UTEN bringebærblad-te/kapsler og/eller modningsakupunktur???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarte meg fint uten noe slags hjelpemidler :) Men det skal sies at jeg var innstilt på intens smerte, så jeg synes det gikk veldig fint :) Min mening er at du bare må ta det som det kommer- ikke legge store planer for hvordan fødselen skal bli, for det blir sannsynligvis ikke slik du hadde tenkt uansett. Masse lykke til- dette klarer du så fint så :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har heller ikke noe tro på kjerringråd og alternative ting, og her fødte vi 1 uke over ul termin, på dagen til unnfangelsesterminen. Her tok vi ingenting, strekkmerkene kom 2 uker før fødsel. Så snilt.

Hadde rier fra helvete so endte i hastesnitt, men det var fordi han hang og slang langt oppe i magen uten noen planer om å gidde å bevege seg ned i bekkenet, og det spørs om bringebærkapsler ville ha hjulpet noe på det gitt. Var sjeleglad for at de valgte ks, istedet for å forsøke med tang, så i ettertid synes jeg at jeg hadde en veldig bra fødsel. Til tross for riene fra helvete....

Skrevet

Ja, jeg! Fødte en uke før tiden til og med:) Fødselen varte i 3 og en halv time.

Tips: Opp å gå og å gå og gå under riene og få hjelp av tyngdekraften. Ikke ligge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...