Gå til innhold

hodet er festet...

Nikkan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter mitt fjerde (og siste!!!) barn og er i uke 36. Var hos jordmor i går og hun sa at hodet var festet allerede, er ikke det litt tidlig da??? Det er riktig nok 9 år siden forrige fødsel, men alikevel da???? Hun trodde ikke jeg kom til å gå tida ut denne gangen.

Noen med lignende erfaring?

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei..har du kansje født nå?såg ikke innlegget ditt før nå..når jeg ventet mitt fjerde barn var hodet festet i uke 35.jeg fødte da i uke 37..ikke for å skremme deg men at hodet var festet og langt nede på meg gjorde sitt til at eg hadde plutseligt 4cm åpning uten å ha hatt rier.dette fant jordmora ut etter at jeg maste meg til en undersøkelse(da jeg var livredd for nok en styrtfødsel..d skjedde me nr 3.da var og hodet festa tidlig).hun tøya da litt i livmorhalsen.eg blei innlagt samme kveld..riene starta 00.35..gulljentå kom en halvtime senere:) d jeg vil frem til er at d kan ver lurt for deg å reise tidlig til sjukehuset når du kjenner d har bjynnt.anbefaler ingen å føde på vei til sjukehuset.Men ijen siden d er 9år si sist du fødte blir du regnet som førstegangs..så d kan ta tid.For din trygghet ville jeg bedd jordmor´/lege om å sjekka om livmorhalsen er moden og ev.åpning.Masse lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...