Gå til innhold

finnes det lys i tunellen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille på 9 uker har funnet ut at det er moro å være våken på natta.. For det første nekter hun å ligge alene på natta og vil helst ligge oppå oss. Ved to tiden våkner hun til og er gjerne våken til i 5 tiden... Hun gråter ikke så mye, men vil underholdes og lekes med midt på natta!! Jeg prøver å holde natt ved å ikke sette på lys og ikke snakke med henne, men det er vanskelig når hun ligger og smiler og gurgler til meg...

Jeg blir gal for jeg er så trøtt og lei! Ble rett og slett irritert på henne i natt kjente jeg.. Er det noen som har hatt babyer på samme måten og som det gikk over for?? Jeg kan ikke skjønne at jeg noen gang skal få en baby som sover om natta for dette har vært et slit siden hun var helt nyfødt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

9 uker er ikke lenge..... babyen skal jo få lov til å tilvenne seg verden utenfor magen!

har ikke hatt en slik baby du beskriver, men alle har sitt. De skjønner jo ikke noe de små!

sov når babyen sover og kos deg med en frisk og gurglende baby!

Skrevet

Vår var slik de første 6 ukene. Levde livets glade dager midt på natten, og sov på dagtid. Vi vente henne av det litt etter litt. La henne klokken 02 og så 01.30 og så 01 og så 00.30 osv. Nå er hun 4,5 mnd og sovner ca 21-22 og sover til ca 09.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...