Gå til innhold

Litt engstelig...

terminijuli -fødeklar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er i dag 7+1, og er litt engstelig. Jeg har helt siden jeg ble gravid hatt litt vondt i puppene innimellom, og vært litt småkvalm av og til. Har også kjent murringer i underlivet, og hatt vondt i ryggen. Men den siste uka har jeg ikke kjent noe til kvalmen, og ingenting i puppene. Bare litt murring og ruggvondt. Er litt redd for at det ikke er noe liv lenger. For ca to uker siden hadde jeg plutselig kjempevondt i magen og ryggen, men det gikk over til kvalme etter 10 minutter ca. Har ikke hatt noen blødninger i det hele tatt. Var hos legen på tirsdag, men hun sjekka kun blodtrykket, tok ikke graviditetstest på meg engang. (Jeg hadde selv med en urinpøve som hun skullese på og ringe meg hvis det var noe galt med den) Skal visst ta flere prøver når jeg skal dit igjen i januar. Det jeg er redd for, er om jeg har hatt en MA, er det ikke sånn at man ikke trengerå blø noe da? Eller blør man alltid litt uansett om det er MA eller SA?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Min ma ble oppdaget i uke 12 og det endte i en sa 3dager etterpå,med sa begynner man å blø men med ma trenger man ikke å blø idet hele tatt,for å sammenligne med mine tidligere sv.skap testet jeg svakt positivt ved ikm denne gangen,følte heller ikke at magen svulmet opp og brystene mine vokste ikke idet hele tatt men de var ømme.

Siden jeg aldri har opplevd å misten tenkte jeg ikke noe på det.

Hadde også murringer i magen og ryggen .

Det eneste rådet jeg kan gi deg er å få en ultralyd,det er bedre enn å gå rundt å lure på om det er liv der eller ikke,og gå i uvisshet er ikke noe kjekt,ta bekymringene dine opp med legen din og ikke gi deg før du får en henvisning til tidlig ul,lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...