JPG2011 Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Jeg trenger en sånn hylle til kjøkkenvindu som man henger gardin på under. Får man kjøpt det noe sted? Vet ikke hva det heter.
Mammaen til Isak Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15662635&sid=xz9seaKTLov933545&WT.svl=Bilde er det sånn du mener? aner ikke hva de heter jeg, men vil tro bohus eller noe har
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Bestemorstang tror jeg det heter (jaffal det vi har kalt dem i min familie), men jeg vet jammen ikke hvor man får tak i det lenger. Bohus har ikke (dersom ikke noen butikker har valgt å ta det inn utenom standardsortiment) - jobber der. Sitter og prøver å huske hva leverandøren heter (hadde dem der jeg jobbet før, men sluttet med dem mens jeg fortsatt jobbet der), men det står helt stille....
JPG2011 Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. desember 2008 En sånn som var på finn ja, men trenger to og helst hvite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå