Gå til innhold

Når satt dere ned senga et hakk?u/T

Anbefalte innlegg

Skrevet
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hun var litt over seks måneder. Vi la henne på eget rom da, og følte det var tryggest å sette den ned, så vi var sikre.

Skrevet

hmm kanskje det er på tide.. snuppa er 7 mnd og krabber. Kanskje lurt:) får gjøre det i kveld:)

Skrevet

Jeg tenkte iallfall at det er lurt å gjøre det før de klarer å dra seg opp og kanskje kommer seg ut av senga, man vet jo aldri... Hun sover like godt når sengebunnen er lavere.

Skrevet

Det gjorde vi tidlig...

Lillegutt var oppe på alle fire da han var 5 mnd, og da senket vi den for å være på den sikre siden.

Skrevet

Da hun var 7.5 mnd og plutselig stod i senga. ;)

Skrevet

Samme her, når han var rundt 7,5 - 8 mnd og plutselig stod i senga...

Skrevet

Hun er 6 mnd nå, har fortsatt senga på øverste hakk.

Skrevet

6,5 mndr tror jeg. Han dro seg opp i senga

Skrevet

Hjelpes å dere senker den sent... jeg senka første hakk når hun starta å rulle fra rygg til mage, 4 mnd. Så stod den på mellomste hakk til hun var 6 mnd, og da stod hun på alle 4 og vagga så da satt den jeg den i bunnen. Bedre så senke den for tidlig enn for sent....

Skrevet

Min gutt var veldig rolig frem til han var 7 mnd, aldri noe fare for at han skulle komme seg ut av senga.

Skrevet

Men var du aldri redd for at han plutselig skulle lære seg det om natta når du sov? Du skrev jo selv at han plutselig stod i senga... skal ikke mye til å ramle over den lave kanten da. Mulig jeg er hønemor, men jeg var livredd for at noe sånt skulle skje....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...