♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Har en Sienna mørk grå sofa fra Skeidar: http://www.skeidar.no/skeidar.portal?_nfpb=true&portlet_Varekatalog_2_actionOverride=%2Fportlets%2FvareKatalog%2FupdateMainProduct&_windowLabel=portlet_Varekatalog_2&portlet_Varekatalog_2from_index=16&portlet_Varekatalog_2product_id=27526&portlet_Varekatalog_2group_name=Stoffsofa&portlet_Varekatalog_2product_name=Sienna+3-seter+&_pageLabel=page_varekatalog Inni trekkene står det at de ikke kan vaskes, men lurer på om jeg kan prøve å skylle de litt bare? Noen som vet om det går bra? Knotten her har båe bæsjet og gulpa i sofaen de 9 månedene han har levd, så hadde håper det gikk bra....
3x13 Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Tror det skal gå bra. Jeg har en lignende sofa fra Skeidar som jeg vasker trekket på et par ganger i året. Har hatt sofaen i over 4år. Jeg vasker trekkene i maskin på 40grader. Prøvde først med pynteputene som fulgte med sofaen, da jeg så det gikk greit vaska jeg resten. Hvis du har pynteputer på din hadde jeg ville testet med de først. Det står også på min sofa at den ikke kan vaskes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå