Gå til innhold

Svømmehall

Anbefalte innlegg

Jeg har en del problemer med bekkenet og har funnet ut ar lett trening og tøying i varmt vann lindrer en del. Har hørt at etter den eller den uken så skal man ikke ta turen til svømmehallen. Noen som vet hvilken uke det er? Håper jeg kan holde på så lenge som mulig, for er så godt å være nesten vektløs.

Jeg har ihvertfall kommet til at jeg gjerne vil være deler av fødselen min i vann.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139227022-sv%C3%B8mmehall/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har samme problem og fått beskjed fra jordmor og lege at jeg kan bade helt fram til vannet går. I "gamledager" sa man at man ikke skulle bade siste mnd, men med dagens rensing av bassenget går det greit. Jobber selv i et slikt badeanlegg og vet at det blir godt renset. De har jo babysvømming der, helt fra de er noen uker gamle. Ikke skadelig for de, og ikke for oss.

Bad med god samvittighet!

Så lenge du er frisk (ikke høyt blodtrykk eller blødning) er det bare å kose seg i bassenget så lenge du vil. Mulig at jeg hadde droppet det om slimproppen hadde gått... Hold deg unna de varme stampene o.l. Det er ikke bra å bli for varm.

hilsen en jordmor

Jeg spurte faktisk JM om dette i dag - og fikk til svar at det kunne jeg bare gjøre så lenge slimproppen ikke var gått - og når man har bekkenplager (noe jeg har) var det bare kjempefint å kunne bade i basseng - gjerne basseng med varmere vann enn vanlig...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...