La vita è bella <3 Skrevet 4. desember 2008 #1 Skrevet 4. desember 2008 Man har jo lest og hørt at nyfødte ikke trenger å bade hver dag, men at annenhver dag er greit. Men hvor lenge varer dette egentlig? Bader dere hver kveld? Her bader (eller dusjer) vi enda annenhver dag og hun er passert 3 mnd.. Synes det er greit, er litt styr med den der badinga
Erisa* Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Vi brukte å bade henne hver kveld, det var pappas kosestund. Men så pussa vi opp badet en uke, så hun fikk ikke bade på mange dager. Og da ble hun mye mindre tørr i huden i ansiktet! Så vi har kuttet ned på badingen, nå bader hun ca hver 3.dag, og huden er mye bedre. Før måtte jeg smøre henne flere ganger i ansiktet om dagen... Men det er godt å få skylt vekk litt tiss fra baken, så jeg holder henne under vannstrålen i vasken innimellom for å ordne akkurat det:) Annenhver til hver tredje kveld er vel egentlig greit resten av barndommen, vil jeg tro. Først når man kommer i puberteten at det blir nødvendig med mer for mange.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 VI bader hver onsdag og lørdag. Og hun har ikke behov for mer
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Vi har aldri bada Jonas mer enn 3 dager i uken, men det var kun i sommer da det var såååå varmt og han svettet. Ellers har det altid vært 2 dager i uken, en dag midt i uken også helg. Gjør det samme nå, men bare midt i uken hjemme og på babysvømmingen i helgen. Når den er slutt blir det vel en dag med bading i karet hjemme og en dag med dusjing som er litt enklere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå