Gå til innhold

Hvor ofte bæsjer deres 9 mnd gamle barn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Knerten bæjser gjerne 5-6 ganger hver dag og stort sett er han løs i magen og det lukter ille. Begynner å lure på om det er vanlig el om han kan være allergisk mot noe?? Jeg ammer ikke lenger.

Skrevet

Akkurat denne tråden hadde jeg også tenkt til å starte:-) Min knert er også 9 måneder og bæsjer 3-6 ganger om dagen. Ikke løs i magen, han trykker i vei for å få det ut. Hadde jo vært mer praktisk om det kom i litt større leveranser... Noen andre som har det sånn? Jeg ammer fortsatt 4 ganger om dagen.

Skrevet

Min gutt er 9 mnd og bæsjer opptil 7 ganger om dagen, bare bittelitt og det er veeeldig bløtt. Han er ekstremt sår i rumpa om dagen. Men det er nok tenner på gang her......

Skrevet

Så godt å høre det er flere av oss. Begynte å tro det var mye mer enn vanlig jeg. Har cøliaki selv og har det litt i bakhodet nemlig :0)

Tenner har jeg ikke tenkt på, men kanskje det er flere på vei?? Han har allerede fått åtte, men det skal jo komme flere. Tusen takk for svarene :0)

Skrevet

Oi så mange tenner, lillegutt fikk to ned veldig tidlig, men nå har hjørnetenner oppe og fortennene begynte å bryte gjennom.

Skrevet

Gutten vår bæsjer som regel en gang om dagen. Men konsistensen varierer veldig. En flaske med ferdig-nan så blir det trøbbel. Det går i masse malt og svisker her....

Skrevet

Som oftest er det én gang om dagen, men det kan være flere, og de mest ekstreme dagene har det vel vært 5. Men, det avhenger veldig av hva hun har spist dagen før. Merker at når hun har fått mye fruktmos eller annen frukt (med unntak av banan, for det virker omvendt), så får hun løsere mage, og har ofte flere bæsjebleier.

Vi gir som oftest en t-skje sviskemos i grøten, men får hun mye frukt ellers på dagen, dropper vi dette.

Skrevet

bæsjer altid 1, men oftest 2 ganger om dagen. første bleien om morningen når han står opp er som regel full, er den ikke det så kommer det rett etter frokost. også noe etter middag avogtil...

Skrevet

Snart 9 mnd og bæsjer 3-4 ganger hver dag.. Både løst og fast her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...