Gå til innhold

Hvem er Nure?! U/T

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har ikke store nok barn du ;-)

Nure er kompisen til Linus i Svingen og det har gått på barne-tv. Sist som Jul i Svingen i 2006 (?). Mamma'n til Nure er meget engstelig. g

Gutten har astma og moren styrer fælt med det. Hun er også veldig redd han skal slå seg og sender ham ut med hjelm når han skal leke med de andre, nekter ham å spille fotball osv osv.

Dritgrei påstår hun er som henne, men jeg skal fortelle deg en hemmelighet. Det tror jeg ikke hun er, hun bare prøver å gjøre seg verre enn hun er. Hvis hun i tillegg får meg til å le er det en ekstra bonus :-D

Skrevet

Aha!

Her i huset er Lykketrollet stort sett lite interessert i TV, annet enn å trykke på knapper/fjernkontroll!

Han liker et program med mange rare figurer: En som heter Makkapakka, en som heter Hopsy Daisy (eller noe sånt) og noen snåle kongler. Må innrømme at jeg er litt fascinert av det hele, spesielt denne Makkapakka. Suveren kroppsbygning og upåklagelig iver!

I og med at Lykketrollet er 50/50 norsk og yankee har vi også prøvd oss litt på Dora the Explorer. Liker konseptet, men blir litt sprø av at det hele tiden hyles "Rappo ingen rapping, Rappo INGEN rapping"!

Hvor er Geir, Vibeke og Lekestua?!

Skrevet

uff, får vondt i magen når jeg tenker på geir, vibeke og leikestova!! Pleide ikke å se på barnetv på tirsdagene når det var leikestove. For et drittprogra,!!

Enig i at man kan bli sprø av Rappo ingen rapping. storebror elsker det og hyler med på alt som skal ropes! Versgo bli smårar! Ellers er vel konseptet bra. De lærer jo en smule engelsk, og storebror har jo engelsk på skolen også, så det funker bra ser det ut til.

Lillemor på 16 mnd vil bare se på tv når det er musikk der. Men hun elsker å slå av og på og skifte kanal i eningen. Til storebrors fortvilelse. Han vil jo gjerne ha henne i armkroken og se barnetv sammen med henne og kose. Det varer ca 2 min så skal hun ned på golvet igjen. ( og gjerne så å danse rett foran skjermen!

Skrevet

Nure.... min beste venn Nure... men jeg er ganske glad i de andre og.... Bølle for eksempel... en suvveren og innmari slem gutt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...