Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #1 Del Skrevet 3. desember 2008 Er helt utrolig glad for at vi skal ha en liten jente i April, men klarer ikke alltid å ha de følelsene... Humøret svinger veldig, fra tomhetsfølelse til lykke. Værst er det ovenfor samboeren min- jeg jobber 100% i en jobb der jeg må gi veldig mye av meg selv og alltid være blid og positiv- men klarer ikke dette når jeg kommer hjem. Blir kjempefort irritert og vanskelig å kommunisere med. Tenker det er helt håpløst å oppføre seg sånn, men klarer ikke gjøre noe med det! Har nesten litt lyst til at han skal bli forbanna og si at det ikke går an å oppføre seg sånn, men det gjør han absolutt ikke- han finner seg i alt etter at jeg ble gravid. Og det er selvfølgelig en god ting da... men jeg trenger vel litt motstand selv om jeg er gravid?? Går det over mon tro? Er det hormoner? Noen med erfaringer? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139225040-hvorfor-er-jeg-deprimert-skulle-jo-bare-v%C3%A6rt-glad/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #2 Del Skrevet 4. desember 2008 Hei. Jeg tror ikke du skal bekymre deg alt for mye for dette. Husk at det å være gravid er en stor forandring for kroppen. Det er mange hormoner i sving i tillegg til at du sikkert tenker mye på hva som kommer til å skje. Spesielt når det er første gangen er det mange ulike tanker å ta stilling til. Du må la deg selv ha de følelsene du har. Kanskje det hjelper å snakke med noen om dette. Eller kanskje det beste for deg er å bearbeide følelsene helt selv. Det er veldig godt at samboeren din er tålmodig. Han er sikkert like spent på situasjonen som deg. Husk, han skal bli pappa og det er en stor omveltning for en mann. Lykke til og kos dere i tiden som kommer. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139225040-hvorfor-er-jeg-deprimert-skulle-jo-bare-v%C3%A6rt-glad/#findComment-139231132 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå