Gå til innhold

Hva klør det i fingra etter å kjøpe??

Anbefalte innlegg

Siden vi skal ha en gutt til, så er det jo ikke så veldig mye vi trenger.

Eneste vi trenger egentlig er nyfødt tøybleier og ny stellematte.

Meeen skal også kjøpe et nytt sjal og en slynge.

Nå lurer jeg på hva dere gleder dere til å kjøpe.

Fortsetter under...

jepp, det skal jeg love deg!

nå har vi ei jente fra før, så egentlig er det ikke så veldig mye vi trenger...

Gleder meg til å kjøpe vugge, som vi ikke hadde til første, stakkar lita sov ikke noe særlig godt i den ENORME senga til å begynne med... det skal bli godt og lunt og søtt og vakkert :D

så var vi så heldige at vi fikk låne masse klær til første, til første halvår, de har vi nå levert tilbake, så nå gleder jeg meg masse til å kjøpe nyfødt klær, og til de første månedene!! Må prøve å huske på hvor fort de vokser da, så jeg ikke overkjøper...

nytt stellebord, for det gamle er ødelagt av vannskader (men det gleder jeg meg ikke til, syns ikke jeg finner akkurat det jeg har lyst på..)

vurderer om jeg skal kjøpe en søskenvogn, men tror vi klarer oss uten.

Det klør etter å kjøpe alt som er rosa!!!

Har en gutt fra før og nå venter vi ei jente, så her må det shoppes klær. Alle de store dyre tingene har vi fra før så d blir bare "kose shopping" på meg. Prøver å holde ut så lenge som mulig før jeg går amokk, men så langt ut i 2009 kommer jeg nok ikke før bankkortet lukter svidd;)

Er ikke så veldig morsomt å handle enda, fordi jeg er lei av det nøytrale. Men har andre som har gått amokk, så har da nok av klær foreløpig. Men det er for det meste grønt og hvitt. Litt blått og litt mindre rosa. Men det gjør ingen ting å få ei lita blå og grønn jente de første mnd, men det er litt kjedelig med en rosa gutt:|

Ellers vil jeg kjøpe en vippestol som andre babyer kan sitte i mens de er på besøk. Også har jeg sett på en slags krybbe... Ellers kommer faren min med masse greier fra Ikea i februar, hadde egentig ikke planer med å kjøpe noe før etter 6. mnd.. Blir egentlig litt stressa av å tenke på alt jeg må ha- men man trenger jo ingen ting akkurat nå. Klær blir vel det jeg kjøper inn.

Men det jeg virkelig vil ha på plass, er stasjonsvogna! Kommer den ikke i januar, blir jeg gææærn! Bilen vi har nå er ikke godkjent av meg, og den stinker røyk. Er oppe til svigerfar for rep. cirka hver uke, jeg er lei!

Er 16 uker i dag, og har akkurat begynt å tenke på det... Har en gutt fra før, så har jo det mest nødvendige. Men dersom det blir jente denne gangen skal det nok ligge noen rosa klær klar til henne! Og så skal jeg "pusse opp" sprinkelsenga så snart den blir ledig, med ny madrass og en sånn stoffkant rundt med sprinklene. Og nytt sengetøy! Hadde litt lite av det sist. Må også ha ny (ny brukt) vogn, da den gamle er herpa barnehagevogn nå. Det gleder jeg meg til! Skal også ha sånn fint mykt skinn i den, det hadde jeg ikke sist.

Nytt stellebord, dersom det nye store badet blir ferdig! Hadde en gammel stygg kommode sist.

Og så babybilstol.

Og NY BIL!! (Det er lov å drømme.....)

Nå begynte jeg å glede meg riktig til å handle, når jeg fikk skrvet det ned og tenkt over det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...