Dr Mcstuffins Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Hvis h*n ikke gulper eller har bleieuhell i løpet av dagen. Bruker du ett antrekk flere dager eller er det rene klær hver dag? Skifter du alltid til nattdrakt om natta?
ainapost Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Hei, Hvis det ikke er gulp, bæsj el andre ulumskheter på klærne, brukes de gjerne flere ganger. Med 3 barn i hus og en mann som trener myyyye, blir det en del klesvask. Sparer der jeg kan - også fint for miljøet.Alle monner drar;O) Hvis hun har ullbody og strømpebukse, beholder vi det ofte på. Vet at noen er litt uenige der. For mange barn er rutiner svært viktig slik at man må bade, ta på pysj etc for at barna skal skjønne at det er kveld. Men for vår lille jente nr 3 går dette veldig fint! Hun sovner som en stein kl 20 og sover til 08.00 neste morgen uansett:O) Ble forresten mamma 16.09.08, så dere ligger en liten uke bak oss. Håper dere koser dere med den lille!
Dr Mcstuffins Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2008 Koser oss masse :0) Dette er nummer 1 og hittil har jeg brukt klærne en gang også vaska dem. Men det er jo strengt tatt unødvendig til tider.. Skal ut å reise nå og prøver å pakke lett. Ikke det at klærne hans veier så mye men vurderer om det er nødvendig å ha ett antrekk til hver dag. Så heldige dere er som har ei som sover 12 timer i strekk allerede!!
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 Rene klær hver dag, blir mye gris med fast føde... Bruker også pysj på natten, er glad i rutinene vi. :-)
Thumper Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 Jeg bruker kanskje klærne flere ganger, men ikke to dager på rad, hehe, er så kjedleig å ikke variere, har så masse fint, så det er gøy å få brukt "alt". Så om d er rent og ikke klissvåt av sikkel , gulp, bais osv, så legger j d av og til bare et bestemt sted i kommoden og kan bruke det igjen en gang til før jeg vasker det. Jeg tenker også at alle monner drar for miljøet + slitasje på tøyet i tillegg, de vokser så fort fra det at det er koselig om de rekker å bruker det litt før det krymper og blir slitt, haha... Og ja, nå skifter vi alltid til pysj, er en del av kveldsstellet og kosen. Da det var så vatmt i sommer, lå han bare i den bodyen han hadde om dagen, men nå skifter vi
ainapost Skrevet 3. desember 2008 #7 Skrevet 3. desember 2008 Vi er også glade i rutiner, men ganske deilig å ha muligheten til å være fleksibel også! Dette har funket på 3 barn så langt, så da fortsetter vi:O)
Frøken Freken Skrevet 3. desember 2008 #8 Skrevet 3. desember 2008 Jeg bruker klærne flere dager på rad. Bruker mye ull-blandingstøy til jenta, feks fra nøstebarn, eller hjemmestrikka, og de trenger ikke vaskes så ofte. (Bytter gulpe-klær el klær med urin eller bæsj) Har også pysj på henne og bruker den flere kvelder på rad - pysj med ull i:) Har valgt å ikke kjøpe så mye tøy, men heller gå for kvalitet, så for meg er det viktigere å ha myke gode klær som er gode å bevege seg i, enn å ha nytt antrekk hver dag.
enik<3M06&L08<3 Skrevet 3. desember 2008 #9 Skrevet 3. desember 2008 skifter ikke hver dag nei, så sant det ikke lukter gulp/vondt el er flekker kan det godt brukes en dag til. har en hylle på bade jeg kan legge "buksa" visst den ikke er møkkete. er ikke sikker tjeg bruker den dagen etterpå, men en annen dag.. har nok kles vask om jeg ikke skal vaske rene klær ja... har alltid på ren pysj(body på sommeren) til natta... men du snakket om at su skulle bort, og du mulighet til og vaske klær dit du skal? trur ikke jeg hadde tatt sjansen på og ikke ha med iallfall et skift til hver dag. Når vi skal bort har jeg alltid med "for mye" til unga, men faktisk blir nesten alt brukt uansett...
Mamma med spire Skrevet 4. desember 2008 #10 Skrevet 4. desember 2008 Vi bytter klær hver dag, men det er mest fordi det blir mye søl med grøt og middag! Skifter til nattdrakt om kvelden ja. Ikke om sommeren da, da sover han i body sånn at han ikke blir så altfor varm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå