En vakker dag.. Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Hei! Hvordan går det med alle dere som satte inn i uke 47? Jeg er på rugedag 11, og vurderer testing.... Når tester dere?? jeg klarer snart ikke gå slik lenger, dette er seigpining!!!!!!!!!
moni76 Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Hei. Satt inn den 20. jeg og skal teste på lørdag slik at vi sammen kan bearbeide resultatet. Holder på å gå i spinn!! Er kjempespent,tør ikke å tro før jeg ser resultatet..
EndeligMamma!! Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Hei. Jeg satte også inn den 20. og har fått positiv test i dag!!!!! Jippi!!!! Klarte å holde meg unna testing helt til i dag, og det er jeg kjempestolt av. Tror det var verdt det, siden testen ble helt tydelig positiv. Det er tortur å prøve å tyde en veeeldig svak strek, for så å få skikkelig nedtur når den viser seg å være negativ..
sirkeline77 Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 GRATULERER EndeligMamma:) Da er vi i samme båt:) Jeg fikk også satt inn ett gullegg den 20.nov- og klarte og vente til i dag.Har tatt to tester hjemme- begge positive og nettopp vært hos legen og jammen meg var den ikke positiv der også! Er super lykkelig nå- endelig klaffet det etter 2,5 år!
EndeligMamma!! Skrevet 4. desember 2008 #5 Skrevet 4. desember 2008 Å så flott! Gratulerer så mye:-))) Satte inn to egg, jeg da, så det blir spennende å se om begge to har klort seg fast. Krysse--krysse--krysse-- Har du fått tatt blodprøve? Jeg ringte fastlegen min for å få tatt en, men det var ikke så enkelt, nei. De ville sette meg opp til en time! For å få tatt en enkel Hcg-prøve! Hvor vanskelig går det an å bli, da?? Forrige gang fikk jeg da lov å komme inn bare for å ta prøven. Men det har vel kanskje noe med refusjon å gjøre. Legen får kanskje ikke noe godtgjørelse for bare en blodprøve? Jeg vet ikke, jeg.. men det må vel være noe sånt?
moni76 Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 Gratulerer masse til dere som er blitt gravide!!!! Åhh for nå fikk ikke jeg ekstra lyst å ta test da!!! kun to dager igjen til meg også :-) Har pakka inn testen i adventskalenderen til kjæresten min og han får den i mra..klar til lørdag!!! Har digital med skrift slik at han også er sikker på å forstå resultatet.. Så glad jeg er på deres vegne! Gratulerer igjen :-)))
Gjest Skrevet 5. desember 2008 #7 Skrevet 5. desember 2008 Gratulerer til alle 47'ere som lyktes! Bedre lykke neste gang til alle oss andre!! Er på dag 13 i dag og testet som forventet negativt (legen var ikke særlig optimistisk på innsettet).. Har dog ikke fårr mens enda, så fortrsetter med progesteron på trass enda noen dager, i tiiilfelle det er en "slowstarter".. Tar en lang pause nå, 5 innsett i år har tatt på, nå skal kroppen trimmes og hodet hvile til våren =) Lykke til alle sammen, klem
AniBer Skrevet 5. desember 2008 #8 Skrevet 5. desember 2008 Gratulerer så mye til dere jenter som har testet positivt!!! Krysser fingrene for at alt går bra fremover og at spirene deres klorer seg fast!! Til dere jenter som ikke fikk det til denne gangen!! Ha en god juleferie fra alt sammen og håper dere klarer å samle krefter til etter jul!! Tenker masse på dere alle sammen!! Jeg har fått kontakt med Nordica i København, tar det siste forsøket vårt der etter jul!! Nå skal jeg, som Fisefjert'n, la hodet hvile, trene, spise mye god julemat og virkelig nyte julen!! Kjempeklem fra
moni76 Skrevet 6. desember 2008 #9 Skrevet 6. desember 2008 HURRAAAAAAAAAAAAA! Testet positivt i dag :-) Er så stolt som klarte å vente så lenge. Kunne ikke blitt bedre start på helga, er sååå glad!
lillebie på`n igjen Skrevet 6. desember 2008 #10 Skrevet 6. desember 2008 Gratulerer moni76 , fantastisk !!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå