Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På fredag ble jeg tante til verdens nydeligste gutt, han kom 16 dager på overtid( keiersnitt), og jeg fikk være med når han kom til verden!!

Så fantastisk!! :) Nå er jeg iallefall helt sikker på at jeg skal ta turen til Danmark, for å kanskje få oppleve denne vinduderlige følelsen som en mamma..Jeg føler meg forelsket i lillegutt, tenk på hva min søster må føle!! Jeg er litt, bare litt trist også, ettersom vi gikk gravide sammen en stund, inntil jeg mistet min lille..

Ønsker alle som tenker på å bli gravide, som prøver ,og som er gravide lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei SE75!

Nå fikk jeg klump i halsen! Så klart du er lykkelig og litt lei deg på samme tid! Det hadde jeg også vært! Du vil jo også oppleve å bli mor slik som søsteren din! Kjempetrist at du mistet når dere gikk gravide sammen. Men nå får du koose deg masse med den lille gutten og se fremover. Du blir helt sikkert gravid igjen!:)

Jeg har også mistet to ganger, og nå prøver jeg igjen!

Lykke til:)

Skrevet

Hei Kath! :)

Takk for det hyggelige svaret fra deg! :) Det er fint å ha noen andre å "snakke" med , som er i samme situasjon.. Jeg ønsker deg lykke til også!! Du skal nok se at vi begge får føle oss som stolte mamma'r en dag. Kan jeg spørre når neste forsøket ditt er? Jeg er ikke helt sikker når jeg skal komme igang, men i løpet av 2009 iallefall!!

SE75 :)

Skrevet

Hei igjen!:)

Ja det er alltid hyggelig å prate med noen som er i samme situasjon og har opplevd mye av det samme!:) Jeg har vært på to singel treff i oslo, og synes det er veldig hyggelig! Bor du i Oslo foresten?

Jeg håper å få reist til Nodica nå rundt den 17 des. Det kommer an på om jeg får El på riktig side. Høyre eggleder ble fjernet etter svangerskap utenfor livmor i fjor.

Så nå er jeg veldig spent på om det blir tur på meg!:)

Blir spennende for deg å komme i gang da! Hvilken klinikk skal du dra til?

Vi kommer helt sikert til å bli verdens mest stolte mammaer skal du se!;))

Skrevet

Hei hei! :)

Ja, jeg bor i Oslo ( Lilleaker). Så kanskje jeg skal være med på neste singel-treff, høres hyggelig ut! :)

Da håper jeg du får dra til Nordica nå i desember, så spennende! :)

Jeg hadde tenkt meg til Storkklinikken. Har vært inne på siden deres, og vært i kontakt med de, det virker bra! Og så er det flere her inne som

har vært der.

Du må ha en riktig fin helg, så skal jeg krysse fingrene for at El kommer på riktig side! :)

SE75

Skrevet

Takk for det!:) Jeg tenker mye på at det må bli venstre nå!

Blir litt lei av å vente...

Du bor du jo rett i nærheten!:) Hadde vært koselig om du ble med på neste singeltreff. Vi skulle visst ha neste i slutten av januar!:)

Ha en fin kveld!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...