Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Har helt vondt jeg, lille fikk 1 års vaksina i går og hun fikk feber og er veldig sutrete.....har helt vondt av henne. Hvor lenge har deres vært slik etter vaksinen? Flere som har opplevd at deres små har reagert såpass på 1 års selv om det er samme vaksine som til 6mnd og 9mnd.(hun reagerte mye mindre da) og jeg har ikke lyst på en debatt om vaksine her nå, vi har valgt vaksine og det ønsker jeg at folk aksepterer
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2008 #2 Skrevet 4. desember 2008 Vår datter reagerte kraftigere på 1års vaksinen enn på de to andre, hun var sutrete og hadde vondt i 2-3dager etterpå, ikke noe serlig med feber, men alikevel plaget. Her vi bor har får de vaksinen ved 3mnd og 5mnd, visste ikke at det varierte slik på tidspunktet de fikk vaksine.
Mamma_til_smurfen Skrevet 4. desember 2008 #3 Skrevet 4. desember 2008 Vår lille fikk disse vaksinene i går, utpå dagen gikk feberen opp i 39 + I dag svinger den veldig, men har faktisk ikke enda vært mer enn 38 (tror jeg, samboeren er hjemme med henne...) Litt sutrete, men forholdsvis god matlyst.. Hun reagerte heller ikke de to forrige gangene hun tok vaksiner..
*1+1=2 små* Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 hmm ja godt å vite at det er flere som reagerer litt!(ikke at jeg vil at noen andre skal ha vondt altså). Hun hadde 39.7 samme dagen hun fikk vaksinen og svingte VELDIG mellom 38 og 39 i går. I dag ligger hun på 37.7(for henne litt mye fordi hun pleier å ligge på 36.7). Sutrer veldig, har nok vondt i beina sine dakkar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå