Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...treffer en blodåre når man setter Menopur eller EL-sprøyta? Jeg blør av og til litt etter å ha satt sprøytene. Betyr det at jeg har satt dem i blodet, eller at jeg bare har skadet en blodåre? Virker ikke sprøytene like bra da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg blødde også på noen av stikkene, men tror ikke det har noe å si. Fikk av og til blåmerker også. Kan vel treffe på blodårer av og til, og det er jo ikke så rart. Har iallefall aldri blitt fortalt at det har noe å si.

Sprøytene mine virket iallefall godt nok, og er nå på rugedag 11.

Ønsker deg lykke til!!!!

Skrevet

Takk for svar! Jeg ble litt nervøs, for da jeg satte siste Menopur i går, så blødde jeg ganske mye, og etter EL-sprøyta i dag, så blødde jeg også. Blir jo nervøs for at jeg skal ha rotet det til... Det står i pakningsvedlegget til EL-sprøyta at den ikke skal settes i blodet. Håper det ordner seg.

Rugedag 11? Da er det vel snart på tide med test? :-) Når er det man tester? Er på første IVF.

Lykke til!

Skrevet

Det er jo alltid små blodårer helt ytterst i huden som man kan treffe på, men det betyr jo ikke at man setter Menopur direkte i blodet likevel. Du får bare blåmerker på magen. Så det går nok bra skal du se :)

Skrevet

Hei!

Etter at du har tatt ut sprøyten,hold da på stikkhullet en stund.

Da unngår du at det vil blø og så slipper du å få blåmerker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...