Kick80 Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 ...treffer en blodåre når man setter Menopur eller EL-sprøyta? Jeg blør av og til litt etter å ha satt sprøytene. Betyr det at jeg har satt dem i blodet, eller at jeg bare har skadet en blodåre? Virker ikke sprøytene like bra da?
En vakker dag.. Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Hei! Jeg blødde også på noen av stikkene, men tror ikke det har noe å si. Fikk av og til blåmerker også. Kan vel treffe på blodårer av og til, og det er jo ikke så rart. Har iallefall aldri blitt fortalt at det har noe å si. Sprøytene mine virket iallefall godt nok, og er nå på rugedag 11. Ønsker deg lykke til!!!!
Kick80 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2008 Takk for svar! Jeg ble litt nervøs, for da jeg satte siste Menopur i går, så blødde jeg ganske mye, og etter EL-sprøyta i dag, så blødde jeg også. Blir jo nervøs for at jeg skal ha rotet det til... Det står i pakningsvedlegget til EL-sprøyta at den ikke skal settes i blodet. Håper det ordner seg. Rugedag 11? Da er det vel snart på tide med test? :-) Når er det man tester? Er på første IVF. Lykke til!
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #4 Skrevet 4. desember 2008 Det er jo alltid små blodårer helt ytterst i huden som man kan treffe på, men det betyr jo ikke at man setter Menopur direkte i blodet likevel. Du får bare blåmerker på magen. Så det går nok bra skal du se
jani Skrevet 5. desember 2008 #5 Skrevet 5. desember 2008 Hei! Etter at du har tatt ut sprøyten,hold da på stikkhullet en stund. Da unngår du at det vil blø og så slipper du å få blåmerker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå