*Timulia* Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 Min er 7,5 mnd nå, håper det skjer noe snart???
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Det er veldig forskjellig.. noen sitter ikke selv før de er ett år...ikke noe fasit her.
super76 Skrevet 3. desember 2008 #3 Skrevet 3. desember 2008 haha, leste små-tissene... Gutten min er 7mnd, sitter når jeg plasserer han på gulvet - men han klarer ikke å sette seg selv! Klarer heller ikke ta seg inn igjen hvis han holder på å falle - da må vi trå til,eller så detter`n!:-)
*Timulia* Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2008 h ah, skrev først med en t, men det ble liksom enda verre....
Gjest Skrevet 3. desember 2008 #5 Skrevet 3. desember 2008 Min satte seg opp selv når han var 6 mnd, men det er tidlig..
Gjest Skrevet 4. desember 2008 #6 Skrevet 4. desember 2008 Hun satt stødig på gulvet når hun var ca 7 mnd og satt seg opp selv når hun var 7,5 mnd. Vi har trent veldig lite på motoriske ting, så hun har tatt alt i eget tempo - ser det er mange som 'trener' de små til å stå/sitte/gå mye..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå