tingeling87 Skrevet 3. desember 2008 #1 Skrevet 3. desember 2008 De siste dagene har jeg hatt veldig mørk gul urin.. Jeg vet det kan være et tegn på at jeg får i meg for lite væske, men jeg drikker verken mer eller mindre enn for to uker siden. Jeg føler ikke at jeg har UVI heller. Skal ikke til jordmor før 17. desember. Er det for lenge til om det skulle vise seg å være UVI? Noen som vet hva annet det kan være? Behøver det å være noe i det hele tatt? Har en selvtest som jeg kan ta i morgen tidlig for å sjekke evt UVI. Lurer bare på hva som kan skje om jeg går for lenge med det... Er 34 uker på vei forresten.
NUNNO Skrevet 3. desember 2008 #2 Skrevet 3. desember 2008 Du bør uansett drikke mer. Urinen bør være mer blank når du er i væskebalanse.Tenk også på hva du drikker - koffeindrikke "trekker" veske ut av kroppen bl.a. Lykke til!
tingeling87 Skrevet 3. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. desember 2008 Takk for svar. Jeg prøver å drikke mer vann. Sitter med vannflaska ved siden av meg nå=) Skal hive innpå fremover for å se om det blir noen forandring. Hvis ikke, så får jeg ta en tlf til legen for en sjekk.
NUNNO Skrevet 3. desember 2008 #4 Skrevet 3. desember 2008 Ja, better safe than sorry! Bra med lime og / eller sitron i vannet også - både for smak og og ph balansen. Lykke til igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå